Tehnologie straveche

luni, 20 ianuarie 2014

Mulți oameni de azi se întreabă de unde provine tehnologia de azi? Sateliti, telefoane mobile și alte dispozitive de înaltă tehnologie, care au devenit atât de populare în secolul 21, cum au dobândi omenii o astfel de tehnologie?
K'inich Janaab "Pakal (Martie 603 - august 683) a fost conducator Palenque, Maya în perioada clasică târzie. In timpul o domniei sale lungi de 68 ani, Pakal a fost responsabil pentru construirea sau extinderea monumentelor celor mai notabile care au supraviețuit ca și arhitectură monumentală mayasa. In imaginea de mai sus se afla capacul sarcofagului unde este inmormantat, iar imaginea in care apare se poate vedea ca se afla in ceea ce pare a fi o nava spatiala, drept pentru care mormantul sa ramane una dintre cele mai spectaculoase descoperiri ale arheologiei Maya. 
La 17 mile nord-est de Ierusalim se află ruinele antice ale orașului Ierihon la această locație arheologii au descoperit dovezi de așezări care datează din 9000 î.Hr. 
Schrana01
În conformitate cu Biblia ebraică, Jericho este considerat locul unde Dumnezeu i-a vorbit lui Iosua și l-a instruit să mărșăluiască în jurul zidurilor orașului o dată la șase zile, cu șapte preoți cu coarne de berbec și urmati de chivotul legământului, pe piept cu o tabla de aur care conține cele zece porunci, în ziua a șaptea, la ordinele lui Dumnezeu Iosua și copiii lui Israel au mărșăluit în jurul perimetrului orașului pentru ultima oară, dar de data aceasta au aruncat în aer coarnele de berbec. Zidurile Ierihonului au căzut și orașul a fost cucerit. Cui putem atribui o astfel de întâmplare? Tehnologiei vechi?
Pentru oamenii religiosi, prăbușirea pereților din Jericho a fost un miracol ca și pentru majoritatea oamenilor de stiinta din zilele moderne și istorici de asemenea, distrugerea a fost, probabil, cauzată de un cutremur. În Vechiul Testament , veți vedea descrieri foarte clare în Iosua 6 despre Shofa , care este descris ca o trompeta care a fost folosita în bătălia de la Ierihon pentru a dobora de fapt, zidurile. Chivotul legământului a fost considerat a fi cheia, dar nu a fost în mod clar o asociere intre corabie și căderea în jos a pereților și că este motivul pentru care arca a fost trimisa la periferia a orașului. Ceea ce știm este că coarnele simple nu poat darama pereții, trebuie să fi avut loc altceva.
Profesorul astronaut Taylor Wang in cercetările recente în domeniul acusticii fizice sugereaza ca este o posibilitate distinctă ca sunetul de berbeci ar fi putut fi amplificat într-un fel și că zidurile ar fi putut fi daramate cu " sunetul ".
Acum, daca vrem să știm cât de puternic este sunetul, el de fapt creaza un val de presiune, ce va ajunge la o cantitate de energie ce produce o presiune ce va genera in final un impact puternic putand sa distrugă orice. Deci, practic, da se poate face o amplitudine foarte mare, creand astfel o presiune foarte mare a sunetului. Sunetul nu întotdeauna poate fi auzit, ar putea fi la o frecvență sau amplitudine unde noi nu il auzim ca sunet, dar de la un punct de vedere fizic ce efecte produce, pentru că actioneaza ca un val de presiune în aer, astfel încât să fie destul de distructiv.
În al doilea mileniu î.Hr. la Marea Mediterană era stapanita de cetatea Micene. Acest oraș antic cetate a dominat o mare parte din sudul Greciei și fortificațiile incredibile ale ei au fost construite într-un stil cunoscut sub numele de zidărie ciclopica unde bolovani mari de calcar au fost montati strâns împreună unu. Termenul " ciclopic " se referă , în conformitate cu vechile mituri la aceste fortificatii miceniene ce s-au considerat a fi opera unor giganti cu un singur ochi de cunoscuti sub numele de ciclopi. 
Este un oraș unde oamenii pot spune caci " doar ciclopii ar fi putut construi aceasta  " .deci se refera la faptul că omenirea nu ar putea construi asa ceva. Când ne uităm la acest oraș uimitor, vedem că blocuri imense de piatră au fost puse împreună în așa că istoricii și inginerii de azi nu pot explica modul în care acești oameni ar putea fi ridicat și plasat aceste pietre imense cu tehnologia cunoscuta de ei la acea vreme, așa că trebuie să spunem că Micene este cu siguranta dincolo de capacitatea umană de constructie raportat la o anumită perioadă din istoria Greciei.
Ramanand in Grecia antica, când ne uităm înapoi în timp vedem ca obiecte zburatoare neidentificate au aparut pe cerul Pământului de la începutul omului. Reprezentări de farfurii zburatoare apar pe unele dintre cele mai vechi picturi rupestre datând din 20.000-30.000 i.Hr. Toate acestea picturi poate fi găsite în Rusia, China, Africa, America de Sud și în alte parti și toate sunt incredibil de asemănătoare, dacă nu identice ca formă, așa ca se pune intrebarea cum puteau oamenii din întreaga lume, cu mii de ani în urmă sa deseneze imagini aproape identice cand ei nu aveau contacte intre ei? La inscripțilei sumeriene antice din Babilon se pot vedea de fapt, aceste discuri cu aripi din jurul lor și reprezentări cu oameni în ele și se pot devea asemenea imagini în Egipt, unde sunt discuri rotunde care au aripi asemanatoare unor OZN.
CaptureÎn America Centrală, in Guatemala potrivit arheologilor cele mai vechi așezări umane din această regiune dateaza înapoi in timp cu peste 14.000 de ani. În această regiune, putem gasi numeroase artefacte antice și printre ele este acesta broasca ce reprezinta un om culcat în ceea ce pare a fi coajă de o broască țestoasă și , conform legendei, acestea sunt broastele testoase gigant de zbor care au zburat în jurul în Guatemalei. Se poate observa că întregul corp este aerodinamic, extremitățile sunt presate într-o manieră aerodinamica față de organismul din figura.
Ceea ce este important de menționat este faptul că această cultură a știut exact cum arata o broască țestoasă, așa că nu a făcut accidental această figura in formă de disc cu un om în interior, dar ceea ce este cu adevărat interesant este forma brațelor și picioarelor din figura, ele sunt presate pe langa corp. Deci, este posibil ca luand ca referință broasca testoasa ca cel mai bun exemplu de ce ar putea fi văzut ca zeii utilizau pentru a zbura?
220px-Viracocha
Viracocha este reprezentat pe Poarta Soarelui din Puma Punku, reprezentand un zeu (Tihuanaco in Bolivia), ce a plecat intr-un obiect zburator, dar in alte locuri pe glob avem descrieri aproape identice ale acestor obiecte zburatoare din ttrecut, plecarea facanduse cu fum, incendiu, zgomot, etc., care ne duce la descrierea unei nave spatiale.
Narayanastra, este este arma personala a lui Vishnu care arunca o puternica tirada de milioane de rachete letale simultan. Cu cat inamicul se opune mai mult, cu atat intensitatea dusului creste. Din descrieri, puterea sa este de milioane de ori mai mare decat armele noastre nucleare. Singura aparare este supunerea totala a victimei in fata lui Vishnu inainte ca rachetele sa cada, ceea ce le va opri. Intr-un razboi, aceasta arma poate fi folosita doar o singura data, daca este utilizata de doua ori va devora armata celui care o foloseste. Aceasta arma poate fi procurata doar de la Vishnu insusi. 
Când ne uităm la istoria antică din Asia, în China, putețem găsi aceste povești dcu dragoni care zboară prin aer și se fac o mulțime de zgomot, fum și foc. Ceea ce este interesant este că, potrivit istoricilor primul imparat al Chinei a coborât într-un dragon de foc, cu fum și foc și ori de câte ori dragonul a aparut pe pământ s-a zguduit și ne întrebăm daca este aceasta o dovadă de tehnologie antică? Este posibil că avem în fața noastră o dovadă clară a ceva supranatural care nu este uman.
O alta civilizației mai veche, cultura sumeriană ne-a lăsat o dovadă a ceea ce se numește Sem. Obiectului pare foarte similar cu o capsulă spatiala moderna din zilele noastre, asemanatoare partii de sus a unei rachete. Sem este locul unde preoții ar interactiona cu zeii.
Fără îndoială, acesta a fost folosit la o datarecu carbon de catre o cultura de acum aproximativ 3800 i.Hr. Și se potrivește foarte clar descrierii unei rachete moderne din zilele noastre.
Scritorul si cercetatorul Zaharia Sitchin susține că, deși Șem ca si cuvânt este folosit în mod repetat, atât în ​​sumeriană și textele akkadiene, este tradus ca " nume " de către oamenii de știință ortodoxi, acesta, de fapt, se referă la o derivare a unui nume ce semnifica inițial o formă de " cer - camera ", asta entru al cita pe Sitchin însuși:
shem" Textele mesopotamiene care se referă la incintele interioare ale templelor, sau pentru călătoriile cerești ale zeilor, sau chiar la cazuri în care muritorii s-au înălțat la ceruri, folosesc un termen in sumeriană sau termen semit derivatele shu - mu ( " ceea ce este o mu " ), sau Sem. Deoarece termenul de asemenea înseamna ", care , prin care unul este amintit, " cuvântul a ajuns să fie luate în sensul " nume. Dar aplicarea universală a " nume " la textele timpurii, care au vorbit de un obiect folosit în zbor a ascuns adevărata insemnatate a înregistrărilor vech . "
Sitchin descrie în continuare modul în care etimologia termenului poate fi urmărită de la " camera de cer " pentru " nume ". De asemenea, el susține că exista sculpturi din piatra originale ale zeilor în interiorul camerelor în formă de rachete ovale, care au fost utilizate pentru a le venera în locuri la distanță de la templele lor , în cele din urmă au fost copiate de către regi și conducători ca și propriile lor imagini de plasat pe acesta. 
Aceste obiecte sunt ceea ce acum numim stele. Sitchin analizează cuvintele folosite pentru astfel de obiecte într-un număr de limbi, argumentând că toate acestea împărtășesc conotații comune de " pietre de foc care se ridica ". Deci întrebarea este daca sunt aceste lucruri dovada unei tehnologii antice avansate? 
În 214 î.Hr., grecii care trăiesc în orașul sicilian Syracuse s-au pregătit pentru un atac cu o flotă de nave de război romane. Deși numeric aveau o forță militară superioară, texte antice sugereaza ca Siracuza a fost bine apărata, de o armă nouă misterioasa și puternica facuta de Arhimede a fost capabila ca produca printr-o oglinda gigant si discuri parabolice și să concentreze razele soarelui pe flota și sa asedieze navele. Astăzi de fapt, armata a dezvoltat arme asemannatoare, dar cu proiectele cu laser ce se concentreza pe o țintă și o distruge. astfel încât să nu pot ajuta și de a face o conexiune la două lucruri . 
Întrebarea rămâne cum a conceput Arhimede o astfel de armă formidabilă? Multi cercetatori sugereaza ca inventatorul s-ar fi inspirat din miturile grecești scrise de aproape 600 de ani înainte de bătălia de la Syracuse, mituri care spuneau povesti despre zei care erau arogati si foloseau arme cosmice cu o forță distructivă incredibila chiar și astăzi, dacă ne uitam în tradiția greacă la descrierea clară a fulgerului lui Zeus.
Când acești zei antici, cum ar fi Zeus, au coboarat din cer în această avalanșă de tunete și fulgere si au fost perceputi ca fiind zei, pur și simplu pentru că oamenii din acea epoca au fost limitati în înțelegerea tehnologiei si acestea nu ar putea descrie intr-un mod diferit ceea ce s-au văzut .
Illustration of Lugh's magic spear by H.R.Millar, published in ''Celtic Myth and Legend'' by Charles Squire (1905), and scanned and made available online at [http://www.sacred-texts.com/neu/celt/cml/img/06200.jpg sacred-texts.com], according to whom it is
Împrăștiate în întreaga Scoție numeroase ruine antice, par să fi fost forturi sau alte incinte care datează de mii de ani, ceea ce este incredibil că aceste structuri vechi par să fi fost supuse la foc și căldură atât de intensă ca practic s-au transformat din structuri de piatra in sticla. Este un proces cunoscut mai stiintific ca " vitrificare. " În conformitate cu legendele Celtice, a fost o dată un Lugh Dumnezeu, de asemenea, cunoscut sub numele de " cel strălucitor ", zeul soarelui și un Dumnezeu al războiului, Lugh a fost puternic si avea o" suliță magica", Lugh scotea sulița, apoi flash-uri de foc au ieșit din ea, și a rupt rândurile inamicului. Este aceasta o dovadă a tehnologiei antice folosite? Dovezile sprijină în mod clar această teorie.
Forturile vitrificate dovedesc, în mod cert, că o civilizaţie avansată şi cu o organizare extrem de bine pusă la punct trăia în Scoţia, Anglia şi Ţara Galilor în vremuri preistorice, în jurul anului 1000 î.Chr., sau chiar mai devreme, un popor care construia structuri gigantice, inclusiv forturi. Pare să fie vorba de o civilizaţie maritimă care se pregătea pentru războaie navale şi pentru alte forme de atac.
Alte ruine vitrificate se găsesc în Franţa, Turcia şi în alte zone din Orientul Mijlociu. Forturile vitrificate din Franţa sînt puse în discuţie în American Journal of Science (volumul 3, numărul 22, paginile 150 şi 151, 1881), care include un articol intitulat „Despre substanţele obţinute din cîteva «Forts Vitrifies» din Franţa”, semnat de M. Daubree. Autorul menţionează mai multe forturi din Bretania şi nordul Franţei, unde blocurile din granit au fost vitrificate. El citează „rocile granitice, parţial topite, din forturile de la Chateau-vieux şi Puy de Gaudy (Creuse), dar şi din apropiere de Saint Brieuc (Cotes-du-Nord)”. După cum era de aşteptat, Daubree nu a reuşit să găsească o explicaţie pentru această vitrificare. Ruinele de la Hattusas, în Turcia Centrală, un oraş antic al hitiţilor, sînt, şi ele, parţial vitrificate. Se spune că hitiţii ar fi inventat carele de luptă, prin urmare caii aveau o mare importanţă pentru ei. Primul car de luptă apare pe o stelă hitită. Cu toate acestea, e puţin probabil ca hitiţii să fi inventat călăria şi carele pe roţi. De exemplu, e cît se poate de sigur că, la vremea respectivă, astfel de care erau folosite şi în China antică. Hitiţii foloseau un motiv neobişnuit, un vultur cu două capete, simbol pe care Germania îl foloseşte şi astăzi. În plus, hitiţii se află în strînsă legătură cu uimitoarea lume a Indiei antice. La Hattusas există inscripţii protoindiene, iar savanţii admit acum că civilizaţia Indiei, aşa cum se spune în textele antice indiene, de exemplu în „Ramayana”, are o vechime multimilenară. Ramaanand tot in India, Vimana in sanscrita este un cuvânt cu mai multe sensuri, de la templu sau palat la mașini zburătoare mitologice descrise în poemele epice sanscrite Veda, Mahabharata, RamayanaÎn cartea „The Bible as History”, publicată în 1965, istoricul german Werner Keller citează cîteva dintre enigmele legate de hitiţi. Potrivit lui Keller, hitiţii sînt menţionaţi pentru prima dată în Biblie în legătură cu patriarhul biblic Avraam, care (în Geneza 23) obţine de la hitiţi un loc de înmormîntare pentru soţia lui, Sara. Keller, un savant clasic şi conservator, este derutat de această informaţie, întrucît ştim că Avraam a trăit prin anii 2000 – 1800 î.Chr., iar hitiţii, potrivit tradiţiei, au apărut în Secolul al XVI-lea î. Hr.  Deci, ce explicație se poate atribui aceste dovezi ? Aceste structuri in functie de cercetatori au fost depuse în analiză și concluzia este că aceste structuri au fost încălzite la peste o mie de grade Celsius a temperaturii . Incendiu convențional nu ar fi putut ajunge la această căldură , ai nevoie de o arsura susținută la o mie de grade Celsius pentru o perioadă prelungită de timp pentru a fi capabil să obțină vitrificare. 
Odin era zeul mortii, razboiului, poeziei si intelepciunii, este zeul suprem al scandinavilor, el avea de asemenea o sulita numita Gungir care intotdeauna isi lovea tinta, si are doi corbi numiti Huginn di Muninn care observa toate cele 9 lumi si ii transmit totul lui Odin, iar dupa lupta ii primea in Vahalla pe cei mai bravi luptatori.
Zeul tunetului si fiul lui Odin avea una dintre cele mai teribile arme: Ciocanul lui Thor, care atunci cand este aruncat in tinta sa, revine magic la stapan. De asemenea, are puterea de a arunca tunete. Pentru a-l purta, Thor are o centura care ii creste puterea si manusi speciale. Cu acest ciocan Thor lupta impotriva gigantilor. Zeul il rapune pe maleficul sarpe Jormungand, dusmanul sau permanent, cu ciocanul sau, dar moare la scurt timp din cauza veninului sarpelui. Modi si Magni, copiii zeului, vor mosteni ciocanul si vor trai chiar si dupa Ragnarok, catastrofa care va distruge totul, cand Pamantul se va scufunda in mare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu