Mormantul legendarului Arthur descoperit de Bligh Bond

sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Legenda Regelui Arthur si a Cavalerilor Mesei Rotunde reprezinta unul dintre cele mai vechi mituri britanice. Arthur a fost considerat regele etern, care si-a aparat glorios poporul de saxoni, legenda subliniind promisiunea facuta de acesta ca se va intoarce din mormantul sau de pe insula Avalon pentru a apara Britania, in cazul in care tara ar fi fost din nou amenintata de invazia straina.
In sec. al cincilea d.Hr a trait un mare sef de trib, probabil un britanic romanizat, care a reputat numeroase victorii impotriva saxonilor care jefuiau imprejurimile. Conform cercetatorilor, regele Arthur a avut drept model un luptator neinfricat, un soldat pe nume Ambrosius Aurelianus. Cand armata romana s-a retras din Britania, englezii au ramas fara un conducator national.
In jurul anului 410 d.Hr, Britania se bucura de aproape 400 de ani, datorita protectiei oferite de armata romana, de pace si imbelsugare. Reteaua drumurilor asigura conditii optime comertului, facand rapida deplasarea legiunilor romane intre locuri de tabara si orasele mai mari. Dupa ce armatele romane s-au retras in Italia, din cauza amenintarilor barbarilor, britanicii au fost lasati in voia soartei. Astfel, in Britania a izbucnit razboiul civil : a inceput lupta pentru bogatiile lasate in urma de catre colonizatorii romani.
Tiranul Vortigern a reusit sa obtina cea mai mare parte a puterii, datorita faptului ca si-a intarit oastea cu mercenari anglo-saxoni, condusi de doi luptatori excelenti, Hengist si Horsa. Acestia din urma s-au revoltat impotriva lui Vortigern, omorandu-l. Noi trupe anglo-saxone au traversat Canalul, pentru a-si lua partea ce li se cuvenea .
Solutia a venit din partea unui comandant britanic necunoscut, pe nume Ambrosius Aurelianus. Acesta i-a invins pe saxoni in 518, la Mount Badon. Despre acel geniu militar, se stie doar ca se numea Arthur. Aceasta victorie a fost covarsitoare. Timp de 50 de ani a domnit pacea in Britania. Cronicile walesiene vorbeau despre Arthur ca fiind " regele minunilor si al vrajitorilor ", faptele lui fiind cunoscute in intreaga Britanie .
In Annales Cambriae, o cronica scrisa de calugari, se relateaza despre cum a luptat Arthur timp de trei zile si trei nopti, in cele din urma obtinand victoria. 
Nasterea lui Arthur a fost invaluita in magie si comploturi. Tatal sau, Uther Pendragon, regele Angliei, se indragostise de Ygraine, sotia celui mai fidel om al sau, printul Gorlois de Cornwall. O dorinta coplesitoare a pus stapanire pe rege; in cele din urma, l-a convins pe vrajitorul sau Merlin sa prepare o bautura fermecata, prin care el a capatat infatisarea lui Gorlois, l-a ucis pe acesta, iar el a aparut sub chipul sotului in dormitorul Ygrainei, la castelul din Tintagel. Arthur a fost rodul pasiunii lui Uther pentru Ygrina. 
Merlin a incredintat copilul unui cavaler pe nume Ector, la care trebuia sa ramana pana la varsta de 15 ani. Dupa moartea lui Uther, nobilimea s-a strans la Londra si, sub ochii lui Merlin, fiecare print si conte si-a incercat norocul cu piatra magica, incercand sa elibereze sabia Excalibur, pe care scria : " Cel care va scoate sabia din piatra, va fi regele Angliei. " Nimeni n-a putut sa scoata sabia in afara de Arthur.
Arthur a fost ales regele Angliei, dar au trecut multi ani pana cand a fost pe deplin recunoscut si acceptat ca rege. Unul dintre nobilii revoltati, Loth of Lothian, i-a oferit lui Arthur mana frumoasei Morgause si cei doi au avut un copil impreuna. Arthur nu stia ca Morgause este de fapt sora lui, fiica lui Gorlois si Ygraine. Merlin a prezis ca Mordred, baiatul nascut din aceasta relatie incestuoasa, va cauza sfarsitul lui Arthur si al regatului sau.
Mai tarziu, Arthur s-a recasatorit cu Guinevere si s-a stabilit la Camelot, acolo unde se pomeneste si despre Masa Rotunda cu cei 12 cavaleri ai sai. Cei 12 cavaleri de seama din Camelot erau egali, neexistand nici un privilegiu. Un singur loc era liber, fiindu-i destinat acelui cavaler care, intr-o buna zi, ar fi gasit Sfantul Graal, cel mai de pret obiect al lumii crestine, pocalul din care a baut Iisus Hristos la Cina cea de Taina. Conform credintelor, Graalul a fost adus in Anglia de catre Iosif de Arimathia, care a fugit de pe Taramul Sfant de teama evreilor. Legenda mai spune ca Iisus si-a petrecut anii de copilarie in Anglia, mai precis in sud, motiv pentru care Biblia nu pomeneste despre copilaria din Palestina a Mantuitorului.
Viata lui Arthur a fost plina de minciuni si de tradari. Sotia lui, Guinevere, s-a indragostit de unul dintre cavaleri, Sir Lancelot ; apoi Mordred va acuza in public cuplul de adulter si tradare. Lancelot si Guinevere, insotiti de grupul cavalerilor care au participat la revolta, fug in Franta, insa Arthur ii urmareste si are loc o lupta sangeroasa. Intre timp, la Camelot, Mordred preia tronul lui Arthur, in absenta acestuia. Arthur si cavalerii sai fideli il infrunta pe Mordred si pe oamenii acestuia, pe campul de lupta din Camlann. Pasind printre trupurile neinsufletite ale cavalerilor sai, Arthur isi raneste mortal fiul, dar Mordred, cu ultimele puteri, il strapunge si el cu sabia pe Arthur . Regele ranit este dus pe malul unui lac fermecat, intr-o capela construita de Iosif de Arimathia pe insula mistica Avalon .
Legenda regelui Arthur a generat numeroase variante si fiecare continea noi si noi fapte eroice. In 1135, un calugar pe nume Geoffrey of Monmouth a dedicat regelui Arthur cea mai mare parte a volumului sau intitulat " Istoria regilor Angliei ", sustinand ca respectivele evenimente erau fapte istorice, nu legende sau mituri. 
Despre mormantul regelui, se spune ca a fost gasit pe insula Avalon, avand insemnat o cruce cu urmatoarea inscriptie : " Hic jacet sepultus inclitus Rex Arthurus cum Wenneveria uxore sua secona in Insula Avallonis ", tradus insemnand " Aici se odihneste vestitul rege Arthur cu Guinevere, ce-a de-a doua sotie a lui, inmormantati pe insula Avalon.
Se spune ca s-ar fi gasit mormantul la 5 m adancime, dar in morminte s-au gasit alte doua lazi, ce contineau portretele si blazoanele lui Arthur si Guinevere. In portret, regina purta o coroana intacta, iar Arthur, o coroana pe care se vedeau urmele luptelor. 
El avea multe cicatrici din lupta sa cu Mordred pe campul din Camlann, unde ii fusese taiata urechea stanga. In lazi a fost gasit scheletul lui Arthur, ce se vedea ca fusese un barbat inalt, puternic, iar ramasitele Guineverei indicau ca aceasta fusese o femeie fragila. 
 




Glastonbury Avalon
Legenda regelui Arthur e una dintre cele mai faimoase din Anglia si zona aceasta atrage o multitudine de vizitatori și pelerini.
Dealul Glastonbury Tor, acoperit cu turnul clopotnita în ruine, este un simbol inconfundabil al unuia dintre cele mai misterioase locuri din Anglia.
Orașul Glastonbury, unde este una dintre primele clădiri creștine din țară, a fost scena unor tradiții și legende, mituri de aventură fantastică.
Acest oraș de țară e plin de viață si atrage vizitatori de toate tipurile. Romanticii sunt pe urmele legendelor regele Arthur, pelerini din antichitatea creștină, misticii efectiv merg acolo în căutare Sfântul Graal si astrologii viziteaza aceste locuri.
collina-Glastonbury-tor.jpg

Terasele care înconjoară dealul Tor marcheaza probabil drum sinuos, urmat de pelerini, un fel de spirală labirint care duce până la partea de sus și care a fost momentul în care primii creștini s-au stabilit în Glastonbury.
Dealul este, de asemenea, parte din cifra de Varsator in zodia Glastonbury, care, se spune, este amenajat într-un cerc cu un diametru de 16 km în mediul rural din Somerset. Dealul este traversat de un traseu vechi care se conectează dreptul la alte locuri sfinte din zona.
Regele Arthur, potrivit unei legende a contribuit la eliberarea sotiei sale captiva la regele Melwas, un rege de Somerset, Genevieve răpită și ținută captivă în Glastonbury. Arthur a enit pentru a-si elibera soția sa din cetatea care se credea apara pe Tor, dar starețul a acționat ca un intermediar între părți si a diminuat conflictul înainte de a începe lupta.
Glastonbury a fost aproape o insulă înconjurată de mlaștini și apele de inundații cand primii creștini stabilit acolo, într-o perioadă ce nu este bine stabilită. Prima data de încredere în jurul anului 705, atunci când regele Ine a fondat o mănăstire, care mai târziu a găzduit în secolul al X-lea, călugării benedictini.
Săpăturile arheologice au scos la lumina ramasitele unei construcții anterioare, din stâlpi și ramuri răsucite, acoperite cu lut și paie, precum și numeroase clădiri din piatră de mai târziu ori. Rămân ruinele importante construite in principal în secolul al XIII-lea și al XIV, distinse cu o mistică destul de singulara.
cappella-della-madonna.jpgCapela Maicii Domnului, dateaza din secolul al XII-lea, se află pe locul unei biserici mai vechi, distruse de un incendiu în 1184. Aceasta a fost "Biserica veche", construita, conform tradiției, de către Iosif din Arimateea un om bogat din Evanghelie care învelit trupul lui Isus într-un giulgiu și l-a dus în mormânt.
Legenda spune că Iosif a emigrat la Glastonbury si apoi a fondat un templu-biserica. Alte rapoarte spun că a sosit cu o navă lângă dealul Wearzall si a adus rădăcinile de paducel care au stat la baza Glastonbury Thorn, "Păducel Glastonbury", care încă înflorește la Paști și de Crăciun pe teren și în fața bisericii abației Sf. Ioan.
rovine-abbazia-glastonbury.jpg
Poate că cel mai mare mister din Glastonbury este că rămășițele regelui Arthur se află în solul de la mănăstirii. Deși călugării au afirmat că le-au găsit, împreună cu cele ale soției sale Geneviee în 1190, dovezi recente s-ar părea mai degrabă a indica faptul că domnitorul a fost îngropat lângă Bridgend, South Wales.
La sfârșitul ultimei sale bătăli la Camlann, Arthur a fost transportat pe moarte în insula mistică  Avalon (în antichitate, Glastonbury a fost aproape de o insula, deoarece marea a acoperit zonele joase ale nivelurilor Somerset, locuri în dealurile din Mendips și Quantock).
Împăratul Sir Bedivere a dorit de a dispune de sabia magică Excalibur aruncata într-un lac de unde a ieșit din apă o mână si a apucat-o. Care a fost locul exact în care acest incident ciudat a avut loc? Tradiția populară îl identifică cu un lac secat Pomparles Podul, langa Glastonbury.
tomba-di-re-art%C3%B9.jpgMormântul a fost descoperit după ce un poet galez a dezvăluit secretul de înmormântare a regelui Henry al II-lea. Monarhul a informat abate de Glastonbury, și în timpul de reconstrucție a mănăstirii, după incendiul din 1184, călugării au căutat mormântul.
La aproximativ 2 m adâncime au găsit o lespede de piatră și o cruce de plumb purtând inscripția "CNAM IACET sepultus inclitus Rex arturius în Insula avaionia" (Aici este înmormântat renumitul Regele Arthur în insula Avalon).
Despre 2,7 m sub placa a fost depus un sicriu făcut dintr-un trunchi de copac, care conține oasele unui m, Din craniului deteriorat, precum și oasele mici identificate ca cele de la Geneva, conform unor resturi de păr deschis la culoare găsite cu ei.

Bligh Bond era un arhitect în Bristol din 1888. În 1908 Biserica Angliei la numit în funcția de director al săpăturilor de la Glastonbury Abbey. Înainte de el a fost demis de catre Episcopul Armitage Robinson în 1921, săpăturile lui au redescoperit natura și dimensiunile unui număr de clădiri care au ocupat site-ul munca lui la Glastonbury Abbey este unul dintre primele exemple documentate de arheologie psihice și rămâne un caz principal în mai multe discuții de arheologie psihice. El susținea că a contactat călugării morti (calugarul Iohannes prin mediumul capitanul John Allan Bartlet) și constructorul presupus al Capelei Edgar la Glastonbury, care, a spus ca el la sfătuit unde să sape, permițându-i să localizeze două capele . Arheologul Ken Feder afirmă că este imposibil de spus dacă el a fost de fapt sfătuit de fantome sau spirite sau mai degrabă expertiza sa in arhitectura bisericii și informații de la desene timpurii l-au ajutat le localiza. De fapt 
Bligh a aderat la francmasoni în 1889, la Societatea Teozofică în 1895, la Societatea pentru Cercetare Psihica în 1902, la Societas Rosicruciana din Anglia în 1909 și la Clubul Duhul în 1925. Încă din 1899 Bligh Bond și-a exprimat convingerea că dimensiunile clădirilor de la Glastonbury Abbey s-au bazat pe gematria și în 1917 a publicat, împreună cu Thomas Simcox Lea , Gematria, o investigație preliminară de Cabala conținute în cartle copte gnostice și de o Gematria similară în textul grecesc al Noului Testament, care a inclus propria sa lucrare publicată anterior, cota geometrică ca o bază de proporții în planurile de cladiri medievale.
În 1919 a publicat Portile de aducere aminte, in care a arătat că el a folosit metode psihice pentru a ghida excavarea său de ruinele Glastonbury, folosind în primul rând pe Căpitanul John Allan Bartlett ( " Ioan Alleyne " ) ca un medium , și alții mai târziu. Ca o consecință a acestor revelații relațiile sale cu angajatorii săi, care au respinse puternic spiritismul s-au deteriorat , iar el a fost demis în 1921. ]
La 30 decembrie 2008 Bligh Bond a fost subiectul unui documentar Channel 4, fantomele Glastonbury, găzduit de Tony Robinson, care a examinat cercetarie lui Bligh Bond că a primit informații arheologice prin scrierea automată a călugărilor decedati.
Arheologul Ralegh Radford a confirmat în 1962 că unul din mormintele descoperite era de fapt un mormânt, dar a adăugat că el a avut nici o modalitate de a dovedi cui a aparținut. Punctul marcat acum la Mormantul Regelui Arthur este de fapt unul în care oasele au fost gasite în 1278, într-un mormânt din marmură neagră, aflată în fața altarului principal. Înmormântare originala nu purta nici o indicație și este la 15 m departe de ușa de sud a Capela Doamnei.

glastonbury-archeologo.jpgÎn anii șaizeci, în timpul unor săpături pe deal s-au găsit rămășițele de clădiri vechi din lemn, dar nu a fost posibil să se stabilească dacă acesta a fost casa regelui Melwas sau o așezare de călugări.
Oricine a trăit între aceste ziduri se constată că nu sunt creuzete pentru prelucrarea metalelor, oase de animale boi, oi și porci, și ceramică care indică un copios consumul de vin.
În Evul Mediu, calugarii de la Glastonbury au construit o biserica pe partea de sus a Tor și au consacrat-o la Arhanghelului Mihail, dar a fost distrusa de un cutremur. Turnul  cu clopotnita, care încă stă pe deal este tot ce rămâne din biserică mai târziu, construit pentru a înlocui pe cel vechi. Intenția de fraților a fost, probabil, pentru ai converti pe păgâni la creștinism.
Conform legendei, acesta este pătruns de Annwn, un regat subteran condus de Gwzn ap Nudd, regele Zânelor. Când în secolul al șaselea Sfântul Collen a vizitat Gwyn, pe dealul de Tor, el a trecut printr-o intrare secretă și a găsit el însuși în interiorul unei clădiri. Expuși ispitelor, a stropit cu apă sfințită tot ce a găsit, până la castelul dispărut și Collen a fost lăsat singur pe deal.
La poalele dealului de Tor este un izvor vechi, ale cărui ape primăvara imita sunetul lor cu bătaia de inimă. În plus, deține oxid de fier, au o culoare roșie, motivu pentru care este cunoscut sub numele de sursă de sânge.
Dar numele său cel mai faimos este Potirul deoarece, conform tradiției de nepretuit Sfântul Graal a fost ascuns chiar aici: a fost paharul din care a băut Iisus la Cina cea de Taină, transportat în Anglia de către Iosif din Arimateea. Se zvonește că Graalul avea puteri miraculoase și după moartea sa multi cavaleri ai Mesei Rotunde l-au cautat în zadar.
Și este proiectat luând ca referință simbolismul Vesica Piscis. Vesica piscis sau migdale este un simbol de forma ogival obținute prin două cercuri de aceeași rază, se intersectează în așa fel încât centrul fiecărui cerc se află pe circumferința celălalt. Numele înseamnă literal vezica urinara de pește în latină.
vesica-piscis.jpg
Cunoscut în India, în Mesopotamia antică, Africa și civilizațiile asiatice, se trece la creștinism ca o referire la Hristos, așa cum este evident în Ichthys. În prelucrarea ulterioară a iconografiei creștine, migdala este asociata cu figura lui Hristos sau a Fecioarei în maiestate și e  reprezentata în multe manuscrise si sculpturi din Evul Mediu, ca și în fresce sau mozaicuri.
În acest context, este un element decorativ romanic, gotic folosit pentru a da importanță cifrei sfint e  reprezentat în ea, de multe ori în afara de migdale înconjurat de alte subiecte religioase. Ea are o dublă semnificație: aluzie la fructe de migdale, și semințe, în general, devine un simbol clar al vieții și, prin urmare, un atribut natural pentru Cel care este "Calea, Adevărul și Viața", ca intersectia a doua cercuri reprezinta comunicarea între două lumi, două dimensiuni diferite, adică material și spiritual, uman și divin.
Isus devine singurul mediator între cele două realități, Papa numai între terestru și ceresc, și, ca atare, este reprezentat în cadrul intersecție. Pentru a confirma acest lucru, în unele miniaturi ale perioadei carolingiene și Ottonian cele două cercuri sunt de asemenea reprezentate în jurul lui Hristos, ci pe verticală.
zodiaco-glastonbury.jpg

Sculptorul englez Katharine Maltwood a ridicat un val de controverse în 1929 cu publicarea cărții sale Templul de stele din Glastonbury. În ilustrând 'Istoria antica a Sfântului Graal (Scrisă în jurul 1200 la Glastonbury), ea a pretins ca a descoperit un grup de cifre uriașe distribuite în Somerset sud de Glastonbury.

Delimitate de frontierele naturale ale râurilor, trasee, drumuri, dealuri, șanțuri și terasamente, aceste cifre reprezintă semnele 12 ale zodiacului. Katharine Maltwood fost apoi capabil sa asocieze simbolismul gigantii din istoria Sfântului Graal și legendele regelui Arthur.
zodiaco-glastonbury-segni.jpg

Vechi ca dealurile care alcătuiesc efigia și râuri care fac parte din contur, zodiac de Glastonbury se află pe un peisaj natural care ocupă un cerc larg 16 km. Strămoșii noștri completat de proiectare astrologice construirea de drumuri, canale și diguri.

Acest templu de Stele este o sinteză de astrologie, legendele arthuriene și filozofia New Age. Pentru a înțelege sensul de o mulțime de răbdare și imaginația sunt necesare, din moment ce totul se bazează pe asocierile dintre numele de locuri și legende, mai degrabă decât faptele istorice.
Arthur este Archer, soția sa Genevaieve este Fecioara, Capricornul este vrajitorului Merlin si Lancelot este leul. Glastonbury este situat în constelația vărsător, reprezentat de un Phoenix - New Age care se ridica din cenusa vechiului. Potirul ei bine, coincide cu cioc de pasăre, dealul de Tor este capul și Abbey este Castelul Graalului.Despre o lună în urmă, am dat peste o copie de Frederick Bligh Bond e poarta de Comemorare la Oxfam magazin Ealing lui Cărți . În acest moment am fost atras de ilustrații de acoperire și obligatorii de numai cărții ; Bligh Bond a sinapselor de lucru peste program , cu toate acestea nu am putut chiar face conexiunea . Nu a fost până când am făcut temele pe care am dat seama unde am auzit numele , câțiva ani în spate Channel 4, a produs o serie din trei părți găzduit de Tony Robinson , care a acoperit un alt studiu caz supranatural de istoria Marii Britanii . Premisa fiind că Robinson și sceptic său obligatoriu , " Jurnalistul de știință " Becky McCall -Watson a Holmes defect lui Robinson - ar încerca să se autentifice ( sau demitiza ) pretențiile istorice de evenimente paranormale . Atât scripting și turnare a fost slab și îmi amintesc slugarnic la lui Robinson regresie viață with.past " experimente ", chiar acum , câțiva ani mai târziu . Revenind la Bond Bligh : primul episod al seriei , " The Ghosts of Glastonbury Abbey " , tratate cu " adevărul " din spatele săpături arheologice F. Bligh Bond de la mănăstire și în plus, susține că el a angajat utilizarea de scris automate și ședințe pentru a găsi rămășițele ascunse ale clădirii . Cazul a fost și rămâne , desigur un exemplu mult mai interesantă a relației dintre locul , patrimoniu și bântuie decât programul a dat crezare .
După ce si-a dat seama că, cartea publicată inițial în 1918 a însemnat pentru teza mea (un unghi nou interesant la comuniune cu loc ) și tag-ul său preț îngrijorător de modest , chiar și pentru o treia ediție ( 1920) , m-am întors la magazin și a cumpărat cafeniu , pânză legat de volum și condus înapoi la birou . Pe flicking prin intermediul paginilor mi- a lovit imediat că a fost pierdut ceva , nu doresc să deteriora frunzele mai mult decât am crezut că ar fi fost , am post, cartea pe final și lovită ușor la nivelul coloanei vertebrale , astfel încât să elibereze paginile desprinse din ascunzătoarea lor . Cu toate acestea , tot nu a fost așa cum pare , ceea ce a ieșit din corpul de cartea nu erau subiecte de degradare sau de legare slabă , dar un plic sigilat marcat " doamna Van Haunlen " . La deschiderea plicului , am descoperit o colecție de zece fotografii vechi și cărți poștale . Majoritatea fotografiilor au fost fotografiile domeniul ruinele manastirii , datate 1918 în creion pe revers . Cărțile poștale detaliate și gravuri ale rămășițelor și marcate cu date similare . Adevărata bijuterie aici a fost cu toate acestea , o fotografie inscripționate cu " Glastonbury Abbey , Vezi Prin Corul ( în căutarea de Sud ) , Vă rugăm să reveniți la FB Bond ", cu o adresa de expediere ulterioară .
Constatare a cărții pălit în comparație cu descoperirea de fotografii , și totuși cele două împreună au confundat pentru a produce găsi o arheologic straniu de own.There meu a fost un sentiment de o reiterare bizar de morți informarea cercetare a prezentului . Bligh Bond credea , ca documente cartea sa , că a adunat informații referitoare la amplasarea a două capele pierdute la locul de mănăstiri de la spiritele atât arhitect al Capelei Edgar și călugări individuale care au locuit spațiul . Și acum , Bond a făcut întoarcerea sa spectral prin ( bănuiesc pierdut ) artefacte dată de propria posesie . Comandat să sape pe site-ul de la mănăstire în 1908 , Bligh Bond angajat abilitățile oculte ale prietenului său John Alleyne ( nume real Căpitanul John Allan Bartlett ) pentru a naviga , harta și să descopere bazele ascunse înainte de a fi respins de către episcopul Armitage Robinson în 1921 , se presupune pentru utilizarea necromantiei la o metodologie site.The sfinte folosite de către Bond sunt primul rând documentate de arheologie psihic , o disciplină breton care rămâne practicat astăzi. 
Interesul meu în acest caz nu este atât de mult pentru a valida cererile de paranormal , de a dovedi sau neagă că informațiile colectate de Bligh Bond și echipa sa au emanat din surse spectrale , astfel de eforturi sunt cele mai bune stânga pentru a place de Robinson , care I sunt spart sigur caz . Nu , tema de reflecție mea este mai degrabă că a re -imaginarea conexiunile noastre de pragul de semnificație de loc și, în plus , ceea ce acest lucru ar putea însemna pentru evoluția de termeni , cum ar fi genius loci -spiritul locului . Mai mult , ceea ce implicațiile pentru imaginația geografică ar putea fi , prin explicarea unui astfel de caz . Se pare că indiferent dacă sunt reale , sau figurativ , Glastonbury Abbey păstrează propriile spirite unice . Bligh Bond conectate la acestea printr- o multitudine de materialities ,zidărie ,pământ , iarbă , lopata , hârtie ,cerneală foarte care pătruns prin stilou John Alleyne și , desigur, pe site-ul propriu . Prin fiecare dintre aceste obiecte , Bond a fost capabil de a stabili locația de capele ascunse , a făcut-o printr- un angajament cu imaterial . Tensiunea dintre acestea două ,materiale șiimateriale , este ceea ce forțează deschide spațiul în care noi sensuri , re - imaginația poate avea loc . S-ar putea referi la o astfel de procese ca fiind locul în care materialul ( IM ) vine să existe , în cazul în care imaterial (absent de la percepția nusupranatural ) inflects și lucrări asupra semnificație . Fantome , cum ar fi faptul că de Glastonbury Abbey sunt accesibile numai prin intermediul unor entități materiale , fie că este o masă de basculare , un stilou și hârtie , o placa Ouija , rămâne faptul căspectral trebuie să fie corporealized , manifestată într-un fel sau altul , în care să vorbească . Conturile materiale ( IM ) pentru aceasta , ea nu încearcă să separe fiind din afara ființei ,văzut de la nevăzut ,perceput de la nepercepute , mai degrabă se îmbină astfel de binare pentru a demonstra posibilitățile de încântare la obiecte , lucruri . Lipsa de clar dă drumul la un loc de explorare ,capela rămâne s-au pierdut și prezent , atât acolo ( existente ) și nu există ( nevăzut ) . Bligh exploatat tensiunea dintre această absent , prezența în continuare prin replicare a procesului , el sa angajat cu subiecte nevăzute , folosind lucrurile materiale pentru a aduce vocile lor de viață . Din nou , nu a fost atât de mult că fantomele ar putea fi real ca mine, dar mai degrabă dezvelireafizice prin exploatarea ( IM ) agenți de materiale de interese . 
Mai mult , mi se pare că , în interacțiunea dintre figurile istorice de la mănăstire (arhitect și călugării ) , dezvoltat în continuare existența hauntological actului site.Ruins ca spații pentru regândirea istoria din proprie inițiativă , ei posedă calitățile affectual care duce o să contemple și imagina actelor precedente de habitus , care ar fi avut loc în cadrul acestora , în acest sens rămâne structurale bântuie , care să permită în permanență trecutul să pătrundă în prezent . În aducerea de " spirite " ale ruinelor de viață , Bond a creat un duel bântuie , una în care fantomele au apărut atât ca detritus ( ruine ) și ca agenți nevăzuți . Spectralisation de astfel de site este amplificat prin repovestire a descoperirilor lui Bond . Tot site-ul este o rană la peisajul , și una care nu va heal.The Abbey , narațiunea sa fantomatic și Bond într-adevăr Bligh se va continua sa ocupe spatiul , viețile tuturor celor trei în repetarea continuă . 
În cele din urmă , arheologie psihic practicat de către Bond , evoluează modul în care am putea crede despre ideea de a genius loci , manastirea a aparut la Bond și Alleyne ( Barrett ) ca având mai multe spirite simtit , Genii locorum . Mutarea departe de supranaturale "spirtoase" de la Glastonbury , în favoarea ( IM ) agenții de materiale , nu înseamnă neapărat indiferent valoarea lor în determinarea a rămâne pierdute Abbey , ci mai degrabă le , fantome repoziționarea ca problema nepercepute de obiecte materiale mareste . Mai mult , în cazul pune o pantă interesant despre cum am putea percepe locuri să existe ; geografice bantuite , cum ar fi aceasta , schimba natura de modul în care ne imaginăm loc să existe , atât temporal și spațial . Site-ul de la mănăstire a fost atât de bogat , în ceea ce privește propriile sale narative și , de asemenea, în ceea ce privește temporalitate . Pentru a fi sigur , Glastonbury Abbey este atât un peisaj bântuit și hauntological , rămâne și repetă în ambele situ și în memorie . Tribunalul a respins cazul ca Robinson ar trebui sa faci , este în opinia mea , a face un deserviciu Bligh Bond , angajamentul său de aAbbey și evoluțiile arheologice le-a făcut. 
In 1960, cativa arheologi au inceput sa faca sapaturi in locul in care s-a afirmat ca se afla mormantul regelui. Au gasit cateva indicii conform carora acolo fusese, candva, o groapa si au gasit si urmele unei pietre comemorative. 
Oare era intr-adevar mormantul regelui Arthur si al reginei Guinevere ? Oare a trait, a luptat, a iubit regele mitic in epoca de glorie a Camelotului? Poate ca mormantul lui continua sa existe acolo, undeva intr-un loc stiut numai de cavalerii sai credinciosi ... Nu vom sti niciodata.

http://articole.famouswhy.ro/legenda_regelui_arthur/
http://jamesthurgill.wordpress.com/2012/11/14/revenant-archaeologies-bligh-bond-and-the-spectral-excavations-of-glastonbury-abbey/
http://ilnavigatorecurioso.myblog.it/archive/2012/04/19/glastonbury-la-leggendaria-avalon-re-artu-e-il-santo-graal-s.html
http://ro.apocalisselaica.net/varie/miti-misteri-e-poteri-occulti/glastonbury-la-leggendaria-avalon-re-artu-e-il-santo-graal-sono-nascosti-qui#sthash.dt0uhETl.dpuf

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu