Håkan Nordkvist a calatorit in viitor?

vineri, 22 noiembrie 2013
Håkan Nordkvist e un instalator din Norvegia care sustine ca a calatorit in viitor:
"Totul sa întâmplat în după-amiaza zilei de 30 august. A fost o zi frumoasă și eram în drum spre casă de la un loc de muncă în Färjestaden. Când am ajuns acasă, am găsit apă pe podeaua din bucătărie. Am luat instrumentele mele și am deschis ușile de la chiuveta si am început să lucrez. Cand am ajuns în a examina conductele, am descoperit un tunel. La capătul tunelului am văzut o lumină, iar când am ajuns acolo, am realizat că eram în viitor. M-am întâlnit cu mine asa cum voi fi la varsta de 72 de ani, în anul 2042 a fost, am făcut o mulțime de teste pe el pentru a vedea dacă a fost într-adevăr real! Și lucrul ciudat este că el știa totul despre mine, unde am ascuns lucrurile secrete, atunci când am fost în clasa întâi, și ce scoru a fost la meciul de fotbal împotriva Växjö Norra în vara lui '88. Le stia pe toate!
Am avut chiar același tatuaj, deși el a fost un pic decolorat, iar el mi-a spus unele din lucrurile care se vor întâmpla, dar nu atât de multe. Și i-am promis să nu spun nimănui. Am făcut un film cu telefonul meu mobil. Din păcate, calitatea nu este cea mai buna, dar e ceea ce am primit. De fapt, nu-mi pasă dacă oamenii cred că sunt un mincinos,eu stiu că nu sunt. M-am întâlnit în viitor, și am fost bine. Asta e tot ce știu.
Citește mai multe despre mine si povestea mea la http / / www.ingentrormig.nu/"


http://www.youtube.com/watch?v=UFN_eoM2pvM

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu