Triunghiul bermudelor ramane un mister

joi, 4 septembrie 2014
The Bermuda Triangle
De asemenea, cunoscut sub numele de "Triunghiul Diavolului", Triunghiul Bermudelor este format dintr-o regiune în partea de vest a Oceanului Atlantic de Nord, și este definit prin punctele intre Bermuda, Florida și Puerto Rico. Acesta se întinde pe mai mult de o mie de mile. Triunghiul nu există, conform Marinei SUA și numele nu este recunoscut de către Consiliul de SUA pe denumiri geografice.
Acesta misterioasa cantitate de apă este umpluta cu povești incredibile și zvonuri supranaturale. Este posibil ca acest triunghi imaginar sa fie o dovadă a activității extraterestre pe planeta noastră? Un lucru este sigur, în secolul trecut, Triunghiul Bermudelor a fost un fenomen de "înghițire" a avioanelor dispar și este acuzat pentru pierderea a sute de vieți. Această parte a lumii este familiarizata cu OZN-uri, lumini ciudate si fenomene stranii, dar ce cauzeaza disparitia de avioane și nave și defectarea echipamentelor aeronavelor si a celor de navigație? Ce poate impulsiona o busolă să se rotească și să dea rezultate eronate, iar echipamentele imposibil a comunica? Până în prezent nu exista, nici o explicatie logicaa celor intamplate (in) faimosul Triunghi al Bermudelor.
Înregistrări arată că printre misterele Triunghiului Bermudelor sunt lumini ciudate mult mai vechi, încă din primele zile de explorare oceanică, marinarii au fost martori a unor observatii misterioase.
Credit: NOAA's Center for Coastal Monitoring and Assessment Biogeography | TimBattista | NickPrzyuskiRetrieving sunken planes and ships from the Bermuda Triangle is especially difficult because it is home to the Puerto Rico Trench, which reaches depths of about 30,100 feet (9,200 meters) and is the deepest part of the Atlantic Ocean.
 Centrul NOAA pentru coastă de monitorizar
Preluarea avioane scufundate și nave de Triunghiul Bermudelor este deosebit de dificila, deoarece marea la Puerto Rico Trench, ajunge la adâncimi de aproximativ 30100 de picioare (9200 metri) și este cea mai profundă parte a Oceanului Atlantic.
Cristofor Columb a fost unul dintre primii oameni ce a asista la misterele Triunghiul Bermudelor. Fiind un navigator ezoteric și un marinar foarte respectat. Ceea ce este foarte interesant este faptul că, atunci când Columb a ajuns în zona cunoscută sub numele de Triunghiul Bermudelor, el a văzut un accident cu o minge de foc în ocean, el a fost martor a unor lumini si fenomene meteorologice ciudate atunci când trecea prin aceasta zona astfel încât stia că povestea Triunghiului Bermudelor nu este doar un mit modern sau urban, ea este o poveste mai veche.
This photo shows a U.S. Navy TBF Grumman Avenger flight, similar to the Flight 19 planes.
Aceasta fotografie arată un zbor US Navy TBF Avenger Grumman, similar cu zborul celor 19 avioane.
Unul dintre evenimentele mai recente legate de Triunghiul Bermudelor a avut loc pe 05 decembrie 1945, atunci când zborul 19, un escadron de cinci US Navy bombardiere torpiloare, a dispărut în timpul unui exercițiu de antrenament de rutină. Avioanele au fost complet echipate și au fost verificate temeinic înainte de a plecat de la Naval Air Station Fort Lauderdale din Florida. Planul de zbor Escadrila a fost programata sa le ia spre est, de la Fort Lauderdale pentru 141 mile, la nord de 73 mile, și apoi înapoi peste un final de picior de 140 de mile pentru a finaliza exercițiul. Zborul nu sa mai întors la bază.
La două ore după ce a început zborul, liderul escadrilei, care a zburat în zona de mai mult de șase luni, a raportat că busola lui și busola de back-up au eșuat și că poziția lui era necunoscuta. Celelalte avioane experimentat defecțiuni la instrumente similare.
Facilități de radio de pe teren au fost contactate pentru a găsi locația escadron pierduta, dar nici unul nu a avut succes. După încă două ore de mesaje confuze, o transmisie radio a distorsionat de la liderul de escadron si a fost auzita în jurul 19:00, oamenii săi urmau să se pregătească sa renunte la aeronavele lor în același timp, din cauza lipsei de combustibil și care acesta a fost ultimul contact radio.
În acest timp, mai multe stații radar au stabilit că Flight 19 a fost undeva la nord de Bahamas și la est de coasta Floridei.
300px-Flt19map
300px-Flt19mapFlight 19 de exercițiu navigare programat pe 05 decembrie 1945:
1 Lăsați NAS Fort Lauderdale 14:10 pe poziția 091 °, picătură bombe de la găină și pui bancuri (b) până la ora 15:00 apoi continua pe poziția 091 ° pentru 73 de mile marine (140 km)
2 Rotiți la stânga la poziția 346 ° și zbura 73 de mile marine (140 km).
3 Rotiți la stânga de la poziția 241 ° pentru 120 de mile marine (220 km), pentru a pune capăt exercițiu la nord de NAS Fort Lauderdale.
4 17:50 Radio triangulație stabilește poziția de zbor la termen de 50 de mile marine (93 km) de 29 ° N 79 ° V și ultima lor raportat de curs, 270 °.
5 PBM Mariner lasă NAS Banana River 19:27.
6 19:50 a explodat in apropiere Mariner 28 ° N 80 ° W.
Înainte de a pierde contactul radio în largul coastei de sud in zona Florida, liderul de zbor Flight 19 a fost  auzit spunând: "Totul pare ciudat, chiar și oceanul," și "Intrăm in apă alba, nimic nu pare corect."
La 07:27 p.m, două Martin Marinerplanes au fost trimise pentru a căuta în zbor 19, au fost inițial programate pentru propriile zboruri de antrenament, dar au fost deturnate pentru a efectua căutări  în zona de vest a 29 ° N 79 ° W.
PBM 5 Buno 59225 a decolat la 19:27 de la Banana River Naval Air Station (acum Patrick Air Force Base), numit într-un mesaj radio de rutină la ora 19:30 și nu sa mai auzit din nou. Consiliul de Marinei în timpul anchetei a raportat că există adesea lumini verzui văzut de-a lungul liniilor de coastă din Florida.
-PBM 5 Mariner VP-50 Albastru Dragons (Buno 59256) în aprilie 1956, similar cu Buno 59225.
-PBM 5 Mariner VP-50 Albastru Dragons (Buno 59256) în aprilie 1956, similar cu Buno 59225.  PBM-5 Mariner VP-50 Blue Dragons (BuNo 59256) in April 1956-similar to BuNo 59225. (Note: "BuNo" stands for Bureau Numbe
În 1986, o epava a fost găsită în largul coastei Florida, în timp ce o căutare se întâmplă pentru naveta spațială Challenger. Epava a fost scoasa din ocean de arheologul Aviation Jon Myhre în 1990. El a fost convins că a fost una dintre cele mai mari escadrile de 19 avioane disparute, dar nu a putut furniza o dovadă certă. În 1991 o navă colectare a găsit epavele a cinci avioane Avenger 600 de metri mai jos, la fundul oceanului și în largul coastei de Florida. Dar, după examinare, sa confirmat că ei nu au fost de zbor 19 de avioane și un alt mister al Triunghiului Bermudelor a fost lăsată neexplicată.
La ora 21.15, petrolierul SS Gaines Mills a raportat ca a observat flăcări de la o explozie aparent sărind 100 ft (30 m) in mare și a ars timp de 10 minute, la poziția 28.59 ° N 80.25 ° W. Capitanul Shonna Stanley a raportat căutarea supraviețuitorilor printr-un bazin de ulei. Transportatorul escorta USS Solomons, de asemenea, a raportat pierderea contactului radar cu o aeronavă în aceeași poziție și timp.
bgernon_local_warp
Puțini au trăit pentru a spune ce anomalii ciudate au avut loc în Triunghiul Bermudelor. Pilotul american Bruce Gernon este o excepție care spune ca in 1970, Gernon, tatăl său și un partener de afaceri au zburat din Bahamas la Florida, atunci când Gernon a raportat ca au vazut un nor ciudat direct în fața avionul lor Apoi, așa cum el a abordat, Gernon susține norul a format o gaură în formă de gogoașă, sau vortex. "Tunelul a fost mare la început, dar apoi a început să devina mai mic si rapid atunci când am intrat în tunel, un lucru incredibil sa întâmplat. Linii ciudate s-au liniile rotindu-se încet în sens antiorar, am întâlnit niște zone de electricitate intense, au existat flash-uri și tot ce am putut vedea a fost această ceață gri-gălbuie ciudata, am sa o numesc "ceață electronică". Am observat că instrumentele mele au avut disfuncționalități, și, în același timp am simtit aceasta senzatie de necrezut "-. Bruce Gernon.
Gernon Saaid când a ieșit în cele din urmă din tunel, el a transmis prin radio catre turnul de control din Miami, dar nu au putut găsi avionul său pe ecranul radar, după câteva minute, cei de la turnul de control al traficului l-au contactat pe Gernon să-i spun că au identificat locația lui, peste Miami. Gernon a găsit acest lucru greu de crezut, deoarece el a zburat doar 33 minute pana în Miami, iar in mod normal el ar fi avut nevoie de o oră și 30 de minute.
Triunghiul Bermudelor este considerat a fi responsabil pentru dispariția misterioasă a mai mult de 50 de nave și 20 de avioane din ultimul secol, potrivit US Navy.
CyclopsCredit: Library of Congress | United States Naval History and Heritage CommandThis photo shows the U.S.S. Cyclops (AC-4), a massive collier ship that was lost at sea in 1918. After leaving Barbados for Baltimore, Md., on March 4, the vessel vanished without a trace, taking 306 crew members and passengers with it. It remains the single largest loss of life in U.S. Naval history that was not the result of combat.
Foto prezinta USS Cyclops (AC-4), o navă masivă Collier, care a fost pierduta pe mare în 1918. După ce a părăsit Barbados pentru Baltimore, Maryland., la 4 martie, nava a dispărut fără urmă, având 306 de membri ai echipajului și pasagerii cu ea. Rămâne cea mai mare pierdere unică de viață în istoria Statelor Unite Naval că nu a fost rezultatul de luptă. Proteus Credit: U.S. Navy The USS Proteus (AC-9) was a Navy collier that had been converted into a merchant ship. It was never heard from again after Nov. 23, 1941, when it left port from St. Thomas in the Virgin Islands, bound for an East Coast port in the United States. The approximately 540-foot-long (165 meters) ship was carrying 58 men and a cargo of bauxite ore to be made into aluminum. Two of Proteus's three sister-ships, the Cyclops and Nereus, also vanished without a trace in the Bermuda Triangle.
Proteus Credit: US Navy USS Proteus (AC-9) a fost un colier al Marinei, care a fost transformat într-o navă comercială de care nu s-a mai auzit, după 23 noiembrie 1941, cand a plecat de la portul St Thomas din Insulele Virgine, catre un port de pe Coasta de Est din Statele Unite ale Americii. Aproximativ 540-picioare-lungime (165 de metri), nava transporta 58 de oameni și o încărcătură de minereu de bauxită pentru producia de aluminiu. Două dintre cele trei surori nave Proteus, ciclopii și Nereus, de asemenea, au dispărut fără urmă în Triunghiul Bermudelor. NereusCredit: U.S. NavyThe USS Nereus (AC-10) was one of four Proteus-class colliers built for the U.S. Navy during World War I. The craft was named after the mythological Greek sea god Nereus, protector of sailors. The USS Nereus was lost at sea sometime after Dec. 10, 1941, as it made its way to Portland, Maine, from St. Thomas in the Virgin Islands. It disappeared with a crew of 61 along the same route as its sister-ship, the USS Proteus, had vanished from the previous month.
NereusCredit: US NavyThe USS Nereus (AC-10) a fost una dintre cele patru Colliers Proteus construita pentru US Navy în timpul Primului Război Mondial I. Nava a fost numita după zeul mitologic grec al marii Nereus, protector al marinarilor. USS Nereus a fost pierdut pe mare cândva după 10 decembrie 1941, a făcut drumul său spre Portland, Maine, de la St Thomas din Insulele Virgine. A dispărut cu un echipaj de 61 de oameni de-a lungul aceluiași traseu ca sora-navă, USS Proteus, ce dispăruse din luna precedentă.
Star ArielCredit: AvroThe Bermuda Triangle is believed to be responsible for the mysterious disappearance of more than 50 ships and 20 airplanes over the past century, according to the U.S. Navy. The G-AGRE Star Ariel, a passenger aircraft owned by British South American Airways, went missing on Jan. 17, 1949. The plane had been flying over the Bermuda Triangle while making its way from Kindley Field in Bermuda to Kingston, Jamaica. Weather conditions at the time of the disappearance had been calm and fair, and no wreckage was ever found. All seven crew members and 13 passengers were lost.
G-ACORD stele Ariel, un avion de pasageri deținut de British Airways din America de Sud, a dispărut pe 17 ianuarie 1949, avionul a zburat peste Triunghiul Bermudelor în timp ce facea drumul său de la Kindley Field din Bermuda la Kingston, Jamaica. Condițiile meteorologice la momentul dispariției a fost bune și ramasitele epavei nu au fost găsite vreodată. Toți cei șapte membri ai echipajului și 13 pasageri au disparut.
On December 28, 1948, a Douglas DC-3 aircraft, disappeared while on a flight from San Juan, Puerto Rico, to Miami. No trace of the aircraft or the 32 people on board was ever found. From the documentation compiled by the Civil Aeronautics Board investigation, a possible key to the plane's disappearance was found, but barely touched upon by the Triangle writers: the plane's batteries were inspected and found to be low on charge, but ordered back into the plane without a recharge by the pilot while in San Juan. Whether or not this led to complete electrical failure will never be known. However, since piston-engined aircraft rely upon magnetos to provide spark to their cylinders rather than a battery powered ignition coil system, this theory is not strongly convincing.
La 28 decembrie 1948, un avion Douglas DC-3, a dispărut în timp ce zbura de la San Juan, Puerto Rico la Miami. Nici o urmă a aeronavei sau a celelor 32 de persoane aflate la bord, nu au fost găsiti vreodată. Din documentația întocmită de ancheta Consiliul de Aeronautică Civilă, o posibilă cheie pentru dispariția avionului a fost găsita: bateriile avionului au fost inspectate și găsite descărcate. Cu toate acestea, din moment ce avioanele cu motor cu piston se bazeaza pe efecte electromagnetice pentru a oferi o scânteie pentru cilindrii lor, mai degrabă decât un sistem de bobina cu aprindere alimentata de la baterie, tar aceasta teorie nu este puternic convingătoare. (Similar craft to the missing Flight 441) On October 30, 1954, the flight 441 took off from the Patuxent River Naval Air Station bound for Lajes in Azores. There were 42 passengers. The last transmission was received around 11:30p.m which was a regular report informing its location. That time the aircraft was about 400 miles off the coast. After that, Flight 441 simply vanished. The disappearance of Flight 441 remains as one of the biggest mysteries of Bermuda Triangle.
(Ambarcațiune Similara cu zborul lipsa 441)
La 30 octombrie 1954, zborul 441 a decolat de la Patuxent River Naval Air Station legat de Lajes în Azore. Au fost 42 de pasageri. Ultima transmisie a fost primita în jurul orei 11:30 p.m, care a fost un raport periodic de informare locația asupre locatiei sale. In acest timp aeronava a fost la aproximativ 400 mile în largul coastei. După aceea, Flight 441 pur și simplu a dispărut. Dispariția Flight 441 rămâne ca una dintre cele mai mari mistere ale Triunghiul Bermudelor.
Are Triunghiul Bermudelor o explicație mult mai "logica", una care nu are nimic de-a face cu vizitatorii extraterestrii? Este Triunghiul Bermudelor o ușă dimensionala catr alte dimensiuni sau un vortex? De ce nu există nici o explicație oficială atribuită Triunghiului Bermudelor? De ce avioanele și navele care lipsesc rămân un mister? Un lucru este sigur, până în prezent nu există o singură teorie care poate explica toate cazurile de dispariții în Triunghiul Bermudelor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu