OZN-urile și atacurile

duminică, 24 ianuarie 2016
Lubbock-Texas-31-08-1951
Fenomenul OZN a debutat destul de repede cu cazuri de răpiri umane și animale (și mutilări de animale). Cazul Betty și Barney Hill la începutul anilor '60 este unul dintre exemplele cele mai cunoscute. Dar de documente și mărturii de la personalul care lucrează pentru diferite armate și forțele guvernamentale, în toată lumea, nu ratați nici, în ciuda obligațiilor de tăcere sau de rezervă impusă de sarcină, sunt mulți care sunt obligați să elibereze mintea lor de ceea ce au văzut. Acest lucru este chiar mai interesant atunci când vine vorba de povești de oameni de același batalion ...
În primul rând, unul din prima mărturie militar cu privire la o dată întâlnire foarte aproape de 1942 în Marea Britanie . L. Albert, militare staționate pe coasta Mării de Nord a declarat, câțiva ani mai târziu, ei au experimentat tulburatoare. În timp ce el stătea de pază o noapte în 1942, el a fost orbit de o lumină galbenă de la un obiect circular. El se simțea plutind, apoi a leșinat. Câteva minute mai târziu, el a revenit la el de mai multe de metri de locul unde a văzut lumina ... Timp de mulți ani, el a avut vise ciudate, situată pe un obiect circular deasupra mării, însoțit de o femeie cu părul roșu și un "om", îmbrăcați în alb ...
1955-Namur-OZN-ovni-Belgia-5-juin.jpgNamur, Belgia 1955
Un batalion american în dificultate:
La data de 2 septembrie 1977 , la Fort Benning , Georgia , Batalionul de Instrucție Infanterie 1. Mărturie de soldat A Clifford . 
"A fost o paradă seară. Erau 39 de oameni, pe care le avem pentru a ține cont de căpitanii de echipă și ofițerii executivi."
"Am stat în formarea în fața mea și cineva a menționat ceva în cer și eu nu cred nimic, pentru că mi-ar urmări doar stelele. Așa că am spus:" Ce-i asta este? . "Tipul înainte de a mi-a spus: Uite, doar." Așa că am făcut și dintr-o dată vedeta a trecut treptat. Am crezut că a fost un satelit. Sergentul, care a fost în picioare în spatele meu a spus, "Ce crezi că este?". Am spus doar: "Satellite" ".
"Dintr-o data, steaua sa oprit, iar apoi ea ne-a părăsit, a venit și a plecat din nou, s-au întors, etc ... În acest moment, în același sergentul ne-a ordonat să păstreze atenția noastră și ne-am nu se putea mișca, dar am avut o privire pentru a vedea în cazul în care acest lucru se întâmplă, și ea a fost plecat. "
"Și acest lucru este în cazul în care căpitanul, căpitanul nostru de Compania Delta, Batalionul 1, 1 Infanterie, a ieșit din clădire pentru a face un discurs. Și acest discurs a fost de a ne avertiza de formare noastre viitoare 6 la 8 săptămâni. Doar atunci când se apropie de podium pentru a face discursul său, am auzit sunetul graba și m-am uitat înapoi și m-am uitat la stânga. am vazut aceasta lumina stralucitoare, lumina stralucitoare. J "Am crezut ca a fost un Jeep, camion, sau ceva de genul asta. Si ea a trecut, cu blândețe."
"Am văzut niște oameni din Compania Charlie a alerga afară de formare, sau să rămână imobil. Așa că am nevoie pentru a vedea mai bine acest lucru și m-am aplecat în față. Când m-am uitat, lumina a fost și a fost foarte strânsă între linia de copac. Și am tot gândit că era un camion, dar lumina era foarte, foarte intens. Vreau să spun, a fost o lumină albă, și avea un avantaj . albastru M-am uitat la acest lucru și m-am gândit, "Eu nu știu ce este" Ei bine, tipul care stătea în fața mea, am vrut să spun ceva la el, întreabă-l ce. a fost, dar când m-am uitat, el a fost adormit. Capul lui a fost înclinat, ochii au fost închise, el a fost adormit. Așa că m-am aplecat din nou, nu știam ce se întâmplă aici, dar eu a fost inconștient pentru câteva minute. Când m-am întors la mine, m-am uitat în jos și nu mă puteam mișca. Nu am putut mișca picioarele mele. Și am încercat cu disperare de unde am rămas. "
"Lucru pe care mi-am dat atunci, am putea transforma partea superioară a corpului meu, așa că m-am întors spre dreapta, și am văzut niște oameni care rulează spre copaci și alte arunca cu capul sub clădirile. Meu prieten Alan ... a fugit, au fugit toți. Așa că am strigat Alan să vină și să mă ajute pentru că nu mă puteam mișca. El a venit și mi-a luat fizic unde am stat, eu sunt tras fizic El a tras mâna mea și am sărit de pe unde am fost a spus: .. "Protectoare acum! Benzina acum! "Și i-am spus:" Quest se întâmplă aici? Știi? ".
"Nu a fost ceva se întâmplă, și sa întâmplat repede spun. Alan : "Vreau să văd Captain "Așa că am alergat acolo unde a fost căpitanul și el a stat în spatele podiumului și a dormit lui ... cap a fost înclinat și el nu se mișca. Așa că am strigat, am strigat, "Treziți-vă! . "Am țipat atât de tare am crezut că toată lumea a fost de gând să te trezești. Dar nu a fost încă o mulțime de oameni care stăteau în jurul formarea și era ca și cum acestea au fost staționare. Căpitanul nu nu trezi. În acest moment,Alan transformat și cu care se confruntă acest lucru, această lumină. Cred că a fost o lumină. Fața îi era foarte palidă. Vreau să spun, e ca si cum dacă ar fi văzut o fantomă. Ochii lui s-au umflat și a maxilarului său a fost deschis, și am scuturat. i-am spus "Nu te uita la ea! Nu ma uit la ea! . "Și el vine în fire și a zis," Ce se întâmplă? "Ca în cazul în care el a fost foarte supărat."
1955-Namur-OZN-ovni-Belgia-5-Jun-3.jpgNamur, Belgia, 03 iunie 1955
"Și am început să curgă, iar când am început să curgă spre prima clădire în construcție, nu a fost ceva care sa mutat și nu știam ce. Așa că i-am spus Alan să aștepte , pentru a fi gata, nu am știu ce a fost. Am văzut umbre se deplasează în clădire și am fost lovit fizic acest lucru. Ei bine, acesta a fost unul dintre noi. El a fost veni în patru labe și a întrebat: "Ce se întâmplă?. "Am spus" Captain doarme! Captain doarme! . "El întoarse capul și repetate" doarme Căpitane! . "Așa că am spus:" tu benzina, te departe de ea! "Și Alan și am început să fie difuzate din nou și tipul a plecat în patru labe noi. Am ajuns la cea de a doua clădire de la sfârșitul barăci, au existat doua spatii de depozitare, am auzit un tip de mai jos. Ne-au chemat de numele nostru, așa că am fugit de acolo. Am fost în partea din față și a început să se certe cu privire la ceea ce se întâmplă. Noi nu putea să creadă că lucrurile au mers atât de repede, dar " reacția noastră a fost atât de ostil, pentru că atunci când se întâmplă așa ceva, știi, atunci când oamenii se incantati de tot ... "
"Apoi am văzut pe sergentul S. ieși prima clădire pe care Alan și a trebuit să treacă. Și această minge de lumina alba, de 15 de metri, am stat alungit, era de mărimea unui pepene verde, un pepene mic . Dar a fost o lumină strălucitoare și nu a fost un trasor, pentru că eu știu. Am văzut marcatori înainte l-am împușcat cu F16 mea, și eu știu ce arata ca marcatori. Dar nu a fost un plotter. Se părea să vină de la etajul al doilea, direct și înălțimea Sgt S . Și sergentul S . a fost de doi metri, iar el sa mutat brațele în sus și în jos, strigând cu privire la ceea ce întâmplă, spunându-ne să rămână ascunse și insultă pe cer pentru că ceva în jos. Și el a început să curgă și a dispărut în a doua clădire. Și această lumină strălucitoare până la înălțimea ei și a trecut, apoi a dispărut. Și apoi am auzit un "snap" și "bat" și unul dintre noi, H. , târât de cealaltă parte pentru a vedea unde a fost sergentul S ., și a fost "amețit" de pe trotuar . El nu a mișcat. Apparmment, el a fost uimit de ceva. Ceva l-au lovit. CândH. întors, atunci am auzit țipetele. Din Alpha Company, Bravo și Compania Charlie și Delta. "
"Când a venit la Delta Company, am auzit pe cineva striga" Mamă! "Arta de mare Cocoțat a devenit un fel de mormăit. Încă pot să-l aud când vorbesc despre asta. Adică, atunci când auzi un om țipând ca aceasta, știți că ceva este greșit. Și eu Eu spun să Jones, care stătea lângă mine, i-am spus că a trebuit să merg afară și a ajuta aceste baieti, deoarece a fost ceva acolo, dar el sa întors și a spus. "Nu, ei sunt deja morți, le uit. "
1964-OZN-OZN-aproape-india-nou-Delhi-iulie-3.jpgNew Delhi, India, 03-07-1964
"Am început să ne pună întrebări cu privire la acest lucru, am început să mă întreb unde M16 au fost, și în cazul în care muniția a fost Ne-ar implementa tacticile noastre defensive și am să spun. Alan:   "Ceea ce se întâmplă, încercarea de a merge la gara principală pentru ajutor. Mi-ar sta în spatele cu J . și H . Ei bine, în timpul discutie nostru, am avut un tip care a venit târându-și l-am întrebat ce se întâmplă afară. Și el a spus: "Acestea sunt lumini." Ne-am uitat: "Ce fel de lumini?", "Lumini ciudate, ceea ce". A fost mai mult de lumina intensa, mă refer la locul a fost luminat ca și cum ar fi fost zi. Și ferestre de clădiri, și conturul clădirii la sine pe un fundal luminos. Lumina siluetele toate uimitor, a fost într-adevăr incredibil. Sa mutat încet la etajul al doilea și sa apropiat de pământ, și am putut vedea tip în fața noastră, sub clădirea și am început să pășești pe teren și le spun să le spun la s 'departe de acest lucru, dar ei nu se mișcă. Când lumina a ajuns la colț, m-am uitat în ea.Nu știu ce a fost, dar a fost ca uita într-una din aceste lumini de căutare, chiar acolo. "
soldat V . descrie apoi cum a început să audă o "voce" in cap Sa uitat la pământ și am văzut un pic de animal speriat, el a numit Possum El a spus că a auzit animalul spune ..: "Ce este? "Și el a răspuns:" Nu știu. "Colegii sai se uita nedumerit, a văzut creatura Merge foarte repede oprit și a spus:" cine vorbești despre V . ? ". H mi-a spus "Știi, ai vorbit cu natura." "
"Nu știu, lucruri ciudate sa întâmplat. Și această lumină strălucitoare, atât de luminos că a fost de sub clădiri, ai putea vedea de țevi, scânduri, ai putea vedea totul. Loc Total a fost iluminat. Toate toată lumea a fost de speriat, și eu. Știi, să fiu sincer, am fost frică de lumină, cum ar fi ascuns într-un colț pentru copii. "
"În acel moment, am auzit că voce, ecou, ​​ca metalul, și ea mi-a spus:" Nu-i nimic, nu-ți fie frică, ieși "Ei bine, eu nu știu cine a spus că, și. L-am întrebat toți băieții, "Cine a spus ca a fost ok? Cine a spus că a fost ok? "Și toți băieții se uită la mine. V. -a spus prietenilor săi că el a auzit o voce spunându-i că totul a fost bine și a trebuit să plece. Ei s-au majorat până la el, pentru că ei nu " auzise nimic. El le-a spus să se apropie de centrul clădirii, departe de lumina și a decis să meargă afară pentru a vedea pentru sine ceea ce se întâmplă. V . iesit de sub clădire și a stat pe iarba . M-am ridicat și m-am uitat în stânga mea, și această lumină strălucitoare, strălucitoare a stat în fața mea. am văzut silueta, ca un fel de formă mic, graba în lumina. Nu știu ce c a fost, dar atunci când am ridicat mâna stângă pentru a proteja ochii de lumina, ceva a lovit umărul meu stâng, și a făcut același zgomot care duce salturi. am rămas. Am cautat mână prietenul meu H. , și H . strigi numele meu, și am fost în căutarea pentru, dar altceva ma lovit din spate și am devenit inconștient. "
"Ceea ce îmi amintesc de aici este că cineva mi-a spus sa tin ochii inchisi. Si m-am simtit a fost o persoană de pe stânga mea, și una la dreapta mea. Nu a avut o pătură peste mine și am fost crescut. tot corpul meu părea ciugulit adevărat ciugulit, iar urmatorul lucru care sa întâmplat a fost mișcarea rapidă a două persoane veniți la stânga mea, de cotitură în unison și éloignants de ma, foarte repede. mi-a spus să-mi țin ochii închiși în acest timp și lucru care sa întâmplat atunci am auzit această voce de femeie spune "Îți amintești? "Iar eu am spus" ce minte? "Nu am spus un cuvânt, a fost o comunicare mentală. Iar când a auzit-mi să spun" Amintiți-vă ce? "M-am simțit un interes profund în viitorul ei."
-1957-Holloman-aer forță-de bază-new-mexico-usa-1.jpg-1957-Holloman-aer forță-de bază-new-mexico-usa-o.jpg
  Holloman Air Force Base, New Mexico, Statele Unite ale Americii, 1957

"În primul rând, eu în picioare într-un ocean, cer albastru, și eu stau în ocean de unul singur. Celălalt era o imagine a Pământului a fi distruse, bucată cu bucată. Și Un altul a fost o imagine de o față umană, fața albă, palid, cu elevii, cum ar fi mercurul lichid. Și asta e tot ce am văzut. din nou, am văzut că fata, am căzut inconștient. "" Urmatorul lucru pe care am avut acest examen medical, iar după ce m-am uitat la perete și pe perete era o insigna de ceva, o lună jumătate și un fel de zig-zag. Și când am " Am întors capul, am văzut rânduri de oameni situată pe o lespede, ca o lespede de metal. O masă de 5 sau 6, au fost două lucruri care au stat în spatele meu, și doar pentru o secundă, ea spune: "Sleep" și mi-am dat. Atunci ce-mi amintesc este acest tip, trebuie să spun că a fost un tip pentru că am simțit că a fost un bărbat, mi-a spus . ma uit la ochii ei Si nu vreau să fac eu nu vreau sa ma uit pentru că el a fost frică și a spus, .. Nu este nimic să-ți fie frică ... "sau ceva de genul asta "Nu vă fie frică," și el a continuat să-mi ceară să-l privească în ochi. Și i-am spus: "Doar dacă se poate ajuta", și a spus: "Acesta va fi." M-am uitat cu ochii și am văzut trei imagini. "
"Următorul lucru pe care mi aduc aminte, și am fost toate veniturile în formare, toată lumea. Am fost cu toții de formare a veniturilor liniar, dar îmi amintesc Alan și am stat pe a doua linie, în timp ce noi am fost venit în al patrulea rând. Am fost confuz. E ca și cum ... e ca și cum ne-am băut 150 de litri de bere, pentru că ne-am legăna înainte și înapoi. Ca Alan și la fel ca toate celelalte. ne-am făcut noastre de auto-examinare: "Cum ar fi? ".
"Mulți dintre noi s-au dezorientat, nu știe ce sa întâmplat. M-am uitat și am văzut pe sergentul T ., stând acolo în vara lui uniformă, parada lui rochie. Aceasta a avut toate medaliile lui. M-am gândit că a vărsat cafeaua pe pantaloni, dar se pare că el a avut un "accident". El a blestemat și a plecat. 's Sergent N . ne-a spus să se întoarcă în cazărmi și ne L-am întrebat, "Hei, nu am avut căpitanul vorbire. Ce sa întâmplat cu discursul nostru? . "Ei bine, n-am avut de vorbire și am început să plece, și unii dintre introduce noi au început să cadă la pământ. Am pierdut echilibrul și am renunțat, de asemenea, că totul se învârtea, și că a fost neobișnuit. Și când m-am ridicat, am început să meargă departe. câțiva oameni, unii care erau în formare, a început să se simtă rău, a început să vomite, a căzut ca dacă am fi pierdut controlul nostru de echilibru. "
"Când am ajuns la prima clădire, m-am oprit și m-am uitat la ceas. Si ceasul meu sa oprit la 7:40. L-am întrebat Jones, care stătea lângă mine, la ce ora a fost și el a spus că a avut 03:30. Și a rugat pe prietenul său la dreapta sa, care a spus că a avut 04:45. Toate ceasurile noastre au fost arestați. m-am îmbolnăvit, într-adevăr bolnav. Nu știu de ce, dar m-am întors coliba mea și nu a fost baietii Reactive foarte amuzant. Ca fiind sub ​​influența unui drog. Dar ei de fapt au reacționat ciudat. Alan a fost așezat pe pat, cu ochii la perete, este ca și cum "Party." Am deschis dulapul meu, și am fost gata pentru a elimina cămașa mea, atunci când am observat a fost descheiat în partea de sus, butoanele mei pantaloni au fost deschise. Dar lucru ciudat este faptul că pantofii mei , pantofi luptă 8 găuri. "
"Ei bine, ei au fost dantelat a patra gaură și până la sfârșit, și cu un fel de papion Și îmi spun." Știu că nu a ieșit așa ... Știu că nu am făcut asta. Pentru că sergentul-ar fi spus ceva, ar fi fost primul care a țipe și să spună, "Ce vrei să faci bine in afara,Vasquez ? ". Așa că am început să se schimbe hainele, și trăgând pantalonii mei, am găsit un fel de aluat pe ea. Am tras pantalonii pe mine și, de asemenea, nu știu ce a fost ".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu