Cuplu răpit în Brazilia de extraterestrii sobolani

sâmbătă, 14 ianuarie 2023

O pianista de concerte și prietenul ei au susținut că au fost răpiați la bordul unui OZN și că au fost examinați. Din nou povestea completă a ieșit la iveala numai după sesiunile de hipnoză.
Luli Oswald, în vârstă de 55 de ani, a spus că ea și Fauze Mehlen, în vârstă de 25 de ani, au condus pe coasta de lângă Rio de Janeiro, Brazilia, când au văzut o flotă de ambarcațiuni ciudate care au ieșit din ocean. Când au ieșit din apă, era ca o ciupercă cu apă care se vărsa peste ea, a spus ea poliției. Apoi am observat ceva mare si negru înaintea noastră. Părea a fi de aproximativ 300 de metri, cu o cupolă mică deasupra.
Mehlen, care conducea, a pierdut controlul asupra mașinii. A început să conduca ca un nebun pe drum, cu ușile deschizându-se și închizându-se singure. Apoi, brusc, coșmarul sa încheiat. S-au oprit la un restaurant pentru cafea și au descoperit că era cu două ore mai târziu decât se credea.
Omul a fost panicat și el a încercat să-l calmeze, a spus un purtător de cuvânt al restaurantului. Mi-au spus ce sa întâmplat și le-am spus că si alții au avut probleme în acea curbă a drumului. Unul dintre prietenii mei a fost urmărit de un OZN acolo. Domnișoara Oswald a mers la un hipnotizator în încercarea de a umple intervalul de două ore din amintirea ei.
Pot vedea două OZN-uri mici deasupra noastră, a spus ea când a fost in hipnoză. Mă simt rău, am greață. Mașina noastră este apucată de partea de sus. O lumină de la obiectul cel mai mic ne ține, lumina închide mașina. Suntem deținuți de această lumină. E oribil. Pianista a început să plângă cu teroare, în timp ce ea continua să revină la experiența.
Am intrat în discul negru prin partea de jos, mașina este în interiorul OZN, dar suntem în afara mașinii. Îmi pun un tub în ureche. Sunt tuburi peste tot, îmi trag părul.
Arătau ca niște șobolani, oh, cât de oribil! Au urechi uriașe și îngrozitoare, iar gurile lor sunt ca niște fante. Ma ating de tot cu brațele lor subțiri. Sunt 5, pielea lor este gri și lipicioasă.
Domnișoara Oswald a spus că a văzut-o pe Mehlen stând inconștient pe o masă pe măsură ce extratereștrii au examinat-o cu o rază de lumină ciudată cu miros de sulf. Persoanele  șobolan au comunicat fără să vorbească, dar a spus că unul dintre ei a vorbit cu ea. El a spus că au venit din Antarctica, își amintea ea. Există un tunel care se află sub Polul Sud, de aceea ies din apă. După 2 ore, examinările s-au terminat, iar cuplul sa găsit în mod misterios în mașină și pe Pământ.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu