„Timpului nu-i pasă de nimic, iar piramidelor nu le pasă de timp"

sâmbătă, 7 septembrie 2013
„Timpului nu-i pasă de nimic, iar piramidelor nu le pasă de timp"
Candva a cazut din cer o stea si flacarile au cuprins intreaga fire. Toti au pierit iar eu am scapat cu viata. Dar cand am vazut gramada de trupuri arse, amaraciunea mea a fost atat de mare, incat era sa mor de durere." Acesta este mesajul hieroglific inscris pe un papirus apartinand dinastiei a Xll-a egiptene. El evoca, Tn felul sau, disparitia Atlantidei. Ori, in cealalta parte a Oceanului Atlantic, la mii de kilometri de malurile Nilului, legendele incase si mayase relateaza, in termeni aproape identici, folosind aceleasi simboluri, „marele naufragiu", „caderea stelei", „pieirea in adancuri, fiind acoperita de valuri, a unei imparatii vestite, odinioara. Acest papirus se afla la muzeul Ermitaj din Sankt-Peters-burg, ca si alte vestigii ale Egiptului antic.
În cursul unei lecturi consacrate în mod special Marii Piramide, Gertrude Cayce i-a pus lui Edgar o serie de întrebări: CARE A FOST DATA CONSTRUIRII MARII PIRAMIDE?
Construcţia sa a durat o sută de ani. Ea a fost începută şi terminată sub domnia lui Araaraart, cu Hermes şi Ra (adică Ra-Ta care a fost numit astfel la sfîrşitul vieţii sale).
DATA „ÎNAINTE DE CHRISTOS"? De la 10.490 la 10.390 înainte de intrarea Prinţului Păcii în Egipt. (Lectura 5748-6). Această dată se regăseşte identică în mai multe lecturi date de Cayce; este remarcabil faptul că nu s-a contrazis niciodată asupra acestei date (i s-a întîmplat destul de rar, trebuie să spun, în alte domenii): Construcţia acestui monument a durat deci o sută de ani, aşa cum numărăm astăzi. Forma sa a fost concepută după lucrările lui Ra-Ta, în legătură cu poziţia diverselor stele în acest loc, care gravitează în jurul sistemului nostru solar şi care se îndreaptă spre ce? Spre constelaţia Balanţei. (Lectura 294-15). Nimeni nu este sigur că a ştiut să traducă această ultimă lectură, nici chiar comentatorii americani ai lui Cayce. Universul ar fi în expansiune spre un punct situat în direcţia Balanţei? În engleză, această constelaţie se numeşte ca în latină: "Libra“. Şi Cayce adaugă: 2 169 1 Acelaşi nume ca al ţării unde fusese izgonit Marele Preot, adică Libia. (În engleză: "Libya"). Acest cuvînt era folosit în antichitate pentru a desemna ţările sahariene cu suprafaţa mai întinsă decît Libia de astăzi (poate că de aceea visează Kadhafi la "Libia Mare"?). Gîndul lui Cayce este luminat de faptul că aceste ţări cu graniţe sahariene, actuala Libie, ca şi Egiptul de sus, sînt dintotdeauna în astrologie guvernate de semnul Balanţei! Cît despre Marea Piramidă: În unele momente exacte se pot trage linii imaginare între intrarea Marii Piramide şi a doua stea a Ursei, numită Polară. În octombrie, se pot vedea schimbările care încep să fie vizibile în poziţia Polarei, în relaţie cu liniile Marii Piramide. Ea se schimbă cîte puţin şi cînd această schimbare va deveni net vizibilă, dată care se poate calcula după Piramidă - atunci va veni începerea schimbării raselor (umane). Va fi un val mai mare de suflete provenind din civilizaţiile atlante, lemuriană etc. [...].
 Aceste evenimente sînt indicate de schimbarea de direcţie cînd înaintăm în interiorul Piramidei. (Lectura 5748-6). Bineînţeles, se regăseşte aici extraordinara tehnologie atlantă: Atlanţii au ajutat la crearea a ceea ce se numeşte Piramida, pe care sînt înregistrate toate evenimentele Pămîntului de la începutul epocilor şi pînă la sosirea noii ordini mondiale. (Lectura 281-43). Şi iată o figură familiară, atlantul Hept-Supht: El a devenit mai tîrziu unul din responsabilii construcţiei acestei piramide... care rămîne şi astăzi un mister. (Lectura 378-12). Atlanţii, conştienţi de dezastrul care avea să se abată asupra continentului lor, voiau, se pare, să-şi salveze arhivele de distrugere şi au hotărît să le pună la adăpost în Egipt, în ansamblul monumental constituit de Sfinx, piramide şi alte clădiri care nu sînt încă dezgropate acum: Această entitate atlantă făcea parte din Copiii Legii lui Unul care au venit în Egipt în scopul păstrării arhivelor naţionale [...].
Aducînd experienţa profesională dobîndită în Poseidia, el a devenit inginer şef al lucrărilor de săpături şi de terasament. El studia vechile documente şi pregătea construirea monumentului care trebuia să adăpostească arhivele atlante şi casa iniţierii, adică Marea Piramidă. (Lectura 2462-2). Cayce afirmă că aceasta nu este mormîntul unui personaj ilustru. El spune (lecturile 294-152 şi 5748-6) că Marea Piramidă este un "memorial", adică un monument destinat păstrării anumitor cunoştinţe pentru 2 170 1 instruirea publicului. A publicului din epocă, în mod sigur, dar şi a publicului viitorului, al timpului nostru...:
 ... Aceasta (Marea Piramidă) a adăpostit toate datele istorice de la începutul timpurilor, aşa cum au fost ele moştenite de Arart, Araaraart şi Ra, pînă în acea perioadă cînd se va vedea o schimbare în poziţia Pămîntului şi întoarcerea Marelui Iniţiat în această ţară şi în altele, pentru împlinirea profeţiilor care sînt înscrise acolo. Toate schimbările care s-au întîmplat în gîndirea religioasă a lumii sînt arătate acolo în diversele structuri ale culoarului ascendent care urcă de la bază pînă sus, adică pînă la mormîntul deschis [...]. Aceste schimbări sînt descrise simbolic prin stratificările zidăriei, prin culoarea pietrelor, cît şi prin direcţia în care se răsuceşte culoarul. (Lectura 5748-5). Perioada actuală este reprezentată de pasajul teşit, cu o groapă care arată o tendinţă descendentă, aşa cum arată diversele calităţi de piatră folosită. [...] Epoca în timpul căreia se pregăteşte o nouă rasă umană, pe cale să apară... (Lectura 5748-6). În ceea ce priveşte piramidele, scopul construirii lor în epoca întoarcerii Marelui Preot, cu vreo 10.500 de ani înainte de sosirea lui Christos În această ţară (Egipt), era mai întîi o încercare de a restaura şi dezvolta ceea ce fusese deja început, odată cu ceea ce se numeşte Sfinxul şi ansamblul de clădiri dintre Sfinx şi Nil - încercarea de a conserva arhivele moştenite de Arart şi Araaraart în vremea aceea. Atunci, cu Hermes şi Ra, care au reluat proiectul lui Araaraart, a început construcţia a ceea ce este acum Gizeh. Această acţiune a fost pusă de acord cu profeţiile care inspiraseră deja construirea Templului Arhivelor şi Templului Frumuseţii. Astfel, s-a construit ceea ce era destinat să fie Sala Iniţiaţilor. (Lectura 5748-5). Sala Iniţiaţilor, adică Camera regelui, cu mormîntul său gol şi muntele de pietre adăugate deasupra! Cayce declară cu multă precizie: Marea Piramidă era clădirea unde aveau loc iniţierile. (Lectura 2390-7). Astfel, această nebunie de piatră avea un dublu scop: să fie pentru generaţiile viitoare o carte de Istorie gigantă cu capitole de granit roşu... şi un "loc sfînt", laboratorul secret unde avea loc chimia sufletelor şi corpurilor care traversau probele iniţierii. Iniţiatul, închis timp de mai multe zile în aceste adîncimi de granit, pradă angoaselor sale, trebuia să dea o serie de bătălii a căror natură nu ne-a parvenit. Dacă eşua, risca 2 171 1 moartea sau infirmitatea pe viaţă. Odată ieşit, era alt om, cu capacităţi normale şi paranormale puternice.
 CARE ESTE SEMNIFICAŢIA SARCOFAGULUI GOL?
 l-a întrebat Gertrude Cayce pe soţul adormit: Că nu va mai exista moarte. Să înţelegeţi bine: semnificaţia morţii va deveni evidentă şi limpede. (Lectura 5748-6). Căci Piramida a suferit vitregiile generaţiilor posterioare, chiar în epoca faraonilor istorici: În ceea ce priveşte perioada următoare, între 1950 şi 1958 [...], sînt părţi (ale Piramidei) care au fost deplasate de cei care au profanat multe alte locuri în aceeaşi ţară; mai ales de către acel faraon care nu-i lăsa pe oameni să plece din ţară. (Cf. Faraonul Bibliei şi al lui Moise). (Lectura 5718-5).
ŞI CUM A FOST CONSTRUITĂ MAREA PIRAMIDĂ DE LA GIZEH?
Prin folosirea acelor forţe ale Naturii care permit fierului să plutească. În mod asemănător, se deplasau pietrele prin spaţiul aerian. Aceasta se va descoperi în '58! (Lectura 5748-6).
 ŞI CARE ERA SURSA DE ENERGIE FOLOSITĂ LA CONSTRUIREA ACESTOR PIRAMIDE ŞI A ACESTOR TEMPLE?
 Forţele ascensionale ale acelor gaze care sînt din ce în ce mai mult folosite în civilizaţia actuală. (Lectura 5750-1).
 ŞI ESTE ADEVĂRAT CĂ CHRISTOS AR FI FOST INIŢIAT ÎN MAREA PIRAMIDĂ?
 În această piramidă. Marele Iniţiat, Învăţătorul, a primit cele mai înalte grade de iniţiere în tovărăşia lui Ioan Înaintemergător. În chiar acest loc (pe pereţii Piramidei) se poate vedea, înscris, de asemenea, anunţul venirii lui Mesia în 1998. (Lectura 5748-5).
 DESCRIEŢI INIŢIEREA LUI CHRISTOS ÎN EGIPT; VERSETELE DIN EVANGHELIE CARE VORBESC DESPRE CELE "TREI ZILE ŞI TREI NOPŢI ÎN MORMÎNT" ARATĂ O INIŢIERE SPECIALĂ?
O parte din iniţiere, o parte din trecerea pe care orice suflet trebuie să o parcurgă pentru a se desăvîrşi, aşa cum trece Lumea prin fiecare perioadă de Istorie a Pămîntului: astfel, memoria Pămîntului cum este arătată pe culoarul care duce la mormînt, în interiorul Piramidei. reprezintă ceea ce fiecare entitate, fiecare suflet, ca un iniţiat, trebuie să traverseze înainte de a-şi atinge eliberarea. Şi cum arată acest mormînt 2 172 1 gol care n-a fost niciodată plin, înţelegeţi? Căci Iisus singur era capabil să-1 spargă, ceea ce s-a şi întîmplat, demonstrîndu-Şi desăvîrşirea. (Lectura 2087-7). Acest text misterios pare să arate că mormîntul era închis deasupra iniţiatului pe durata iniţierii... Şi că numai Christos a fost capabil să spargă acest mormînt închis (căruia, de altfel, îi lipseşte o bucată, aşa cum se poate constata astăzi de visu!). Şi asta nu e tot... Ar exista încă şi alte piramide care n-au fost încă descoperite... Scrierile sale au fost distruse odată cu bibliotecile templului şi Alexandriei. Totuşi, au mai rămas unele în fundaţia unei piramide care n-a fost încă descoperită. (Lectura 31-1). Ar fi chiar mai multe astfel de piramide, pentru că unele lecturi folosesc cuvîntul la plural. ŞI UNDE SÎNT ELE, PRIN URMARE? Între ceea ce numim "Misterul timpurilor"(numele Sfinxului în vocabularul caycian!) şi fluviu. (Lectura 2124-3). Altfel spus, se pare că o piramidă care nu este aceea a lui Cheops, ar servi drept sală a arhivelor.
 ÎN CE PIRAMIDĂ SE GĂSESC DOCUMENTELE DESPRE CHRISTOS?
 În aceea care nu a fost încă descoperită. (Lectura 5749-2). Alte lecturi dau o descriere detaliată a inaugurării: Pentru această ceremonie, a părut foarte indicat [...] să fie ales cineva care reprezenta în acelaşi timp vechiul templu şi pe cel nou, cineva care reprezenta pe Copiii Legii din Atlantida, din Lemuria [...] şi care continua să vegheze asupra arhivelor. Este motivul pentru care a fost ales Hept-Supht pentru a proceda [...] la acoperirea Piramidei. (Lectura 378-14). În cursul ultimelor finisări ale Piramidei Iniţierii, Hept-Supht a sigilat-o cu sigiliul [...] atlanţilor ceea ce a făcut şi cu arhivele ce vor fi descoperite într-o zi [...]. Inaugurarea solemnă a început printr-o procesiune de preoţi şi iniţiaţi aranjaţi în şiruri după apartenenţa lor la Legea lui Unul. (Lectura 378-16). Legea lui Unul: Cayce insistă asupra faptului că Egiptul preistoric era monoteist. 2 173 1 Vîrful care încorona Piramida care a fost smuls [...]. Coroana vîrfului era metalică. Fusese făcută să dăinuie: era un aliaj de aramă, alamă, aur cu alte metale folosite în vremea aceea... (idem). Odată terminată această capodoperă, Ra nu mai avea motiv să trăiască; moartea sa este descrisă într-un mod enigmatic: A venit un timp cînd Piramida, adică memorialul fiind terminat, el, Ra, a urcat în interiorul "muntelui" şi a fost dus departe. (Lectura 294152). Textul spune: was borne away, sugerînd că Marele Preot a murit, alegîndu-şi locul şi ora...
Muntele de care vorbeşte textul este Piramida pe care lectura 457-2 o numeşte muntele sfînt construit în faţa Sfinxului. ...
Şi cînd se vizitează platoul Gizeh, efectiv singurii munţi care apar la orizont sînt piramidele! Taina tainelor: Marele Sfinx Acesta este numele pe care Cayce i-l dă, numindu-l de asemenea: Misterul vîrstelor, Păzitorul, Sentinela sau chiar foarte scurt Misterul ceea ce ne duce la presupunerea că încă nu l-am pătruns în întregime. Într-o lectură despre faraonul Araaraart (acest nume imposibil pe care Cayce l-a silabisit de mai multe ori pentru secretara sa), el situează construcţia Marelui Sfinx de la Gizeh în timpul domniei sale: Araaraart, al doilea dintre regii Nordului, după ce a luat puterea la 16 ani, a domnit timp de 98 ani asupra acestei ţări [...]. Şi sub domnia sa au fost puse temeliile acestei construcţii emblematice pe care o numim Sfinxul. (Lectura 341-9). Întreruptă de războiul civil, construcţia a fost reluată de către Ra-Ta după întoarcerea din exil: Cînd Marele Preot s-a întors în Egipt, a trecut la reconstrucţie. Şi aceasta cu vreo 10.500 de ani înainte de venirea lui Iisus în tară. În vremea aceea a fost deci o primă încercare de restaurare şi completare a ceea ce se începuse la Sfinx cum este numit astăzi. (Lectura 5748-5). După acest text, Cayce estimează deci că Marele Sfinx este anterior Marii Piramide. El dă detalii destul de incitante pentru arheologi, întredeschide o uşă spre misterele Sfinxului: Entitatea Arsrha lucra ca sculptor în piatră şi în pietre dure şi preţioase, pentru regele Araaraart. El preda şi geometria căci era matematician, puţin astrolog şi ghicitor. El a lucrat la primele monumente care au fost restaurate şi construite în acest loc, fiind constructorul a ceea ce este Misterul Misterelor, numit astăzi Sfinx. 2 174 1
 ŞI CUM A PROCEDAT PENTRU A-L CONSTRUI?
Entitatea a întocmit planurile geometrice şi a pus temeliile clădirilor legate de Sfinx. În bolţile de la baza Sfinxului se vor găsi documentele privind aceste construcţii. Se vede că acest Sfinx a fost construit în modul următor. S-a săpat pămîntul în cîmpiile de deasupra locului unde se înălţa Templul lui Isis în timpul Potopului întîmplat cu cîteva secole mai înainte (cînd acest popor coborîse din ţara Nordului ca să devină stăpîn în ţara Egiptului, în epoca primei dinastii) [...].
 Baza Sfinxului stă pe canale de drenaj; iar în colţul care se află în faţa Gizehului, se pot găsi textele care vor explica cum a fost făcută această construcţie, împreună cu istoria primului rege invadator. (Lectura 195-14). Marele Sfinx ar fi un portret, cel al lui Asriario, consilierul regelui: Figura sa îl reprezintă pe acest consilier. Acest lucru şi altele vor putea fi descoperite la baza labei stîngi din faţă. (Lectura 953-24). Dar nu este tot. Cayce spune că Sfinxul păzeşte o comoară care nu a fost încă descoperită: arhivele atlante depuse într-o misterioasă sală a Arhivelor (în engleză: "Hall of Records"), a cărei intrare o păzeşte: Entitatea Ax-Ten-Tna a fost primul conservator al acestor arhive (atlante), el le-a pus spre păstrare în săli care n-au fost găsite încă. Ele sînt la jumătatea drumului dintre Sfinx şi Piramida Arhivelor - aceasta nefiind încă dezgropată nici ea. (Lectura 1486-1). Entitatea ar trebui să facă săpături în trei locuri unde au fost păstrate aceste arhive: unul, pe solul atlant care s-a scufundat şi va ieşi din nou la suprafaţă în curînd. Altul, în Egipt, într-o ascunzătoare plină cu documente care merge de la Sfinx la sala Arhivelor. Alta, în Yucatan, într-un Templu. (Lectura 2012-1).
ŞI-UNDE SÎNT DOCUMENTELE DESPRE VIAŢA MEA EGIPTEANA, PE CARE AŞ PUTEA SĂ LE STUDIEZ?
 În Mormîntul Arhivelor căci mormîntul acestei entităţi făcea parte atunci din Sala Arhivelor care n-a fost încă descoperită. Ea se află între această intrare sau de-a lungul ei care merge de la Sfinx la templu sau la Piramidă, o piramidă specială, bineînţeles (şi nu cea mare!). (Lectura 2329-3).
ŞI CÎND SE VOR REDESCOPERI ACESTE ARHIVE?
În acelaşi timp ca şi clădirea unde sînt păstrate arhivele (... ).
 O cameră sau mai degrabă un culoar pleacă de la laba dreaptă a Sfinxului pînă la această intrare a Sălii Arhivelor, sau Mormîntul Arhivelor. Dar 2 175 1 nu se poate intra acolo fără înţelegerea acestor mistere. Căci cei care au fost lăsaţi ca păzitori nu vor permite trecerea înainte de împlinirea perioadei de regenerare [...) a oamenilor într-o nouă rasă (Lectura 5748-6). ...Cine sînt aceşti misterioşi păzitori ai pragului? Cayce n-o spune. În ce scop a fost construit Marele Sfinx din Gizeh? La ridicarea Marii Piramide şi a ceea ce numim astăzi Misterul Misterelor (Sfinxul), obiectivul era să se construiască un memorial [...]
Odată cu întoarcerea Marelui Preot, ceva mai tîrziu, construcţia care fusese stopată a fost reluată de Isis, regină, şi de către una din fiicele lui Ra, cu ideea de a reprezenta, spre instruirea poporului, legăturile Omului cu lumea forţelor animale [...] Putem vedea aceasta în diversele reprezentări ale diverşilor sfincşi, aşa cum sînt numiţi, din alte locuri ale ţării. Se văd combinaţiile de leu şi om, diversele forme de aripi etc., în diferitele lor stadii de dezvoltare aceste construcţii erau reprezentarea unui stadiu de evoluţie a Omului, în timpul cînd se proiectase în materie, apoi a dezvoltării pe etape care i-a condus progresiv la Omul de astăzi. (Lectura 5748-6).
 Cineva l-a întrebat pe Cayce dacă aceste faimoase arhive atlante, ascunse într-o sală zidită, se aflau în Camera regelui, adică în Marea Piramidă: Sala zidită care conţine arhivele este într-un alt loc nu în această piramidă. (Lectura 378-16).
ŞI CE CONŢINE ACEASTĂ SALĂ ZIDITĂ? CE ARHIVE, EXACT?
 Arhivele Atlantidei, de la începutul timpurilor cînd Spiritul s-a întrupat şi a început să coboare pe acest pămînt; dezvoltarea popoarelor în cursul sejurului lor pe acest continent, primele distrugeri, schimbările care au survenit [...]. Arhitectura interioară a Marii Piramide conţine un ansamblu de pasaje şi de camere combinate într-un mod subtil, în care fiecare orientare, distanţă, înclinare sau dimensiune are o semnificaţie profundă şi constantă. Sistemul este organizat după un plan geometric şi simbolic în care nimic nu este făcut la întîmplare şi este ilustrat şi explicat de alegoriile din Cartea Morţilor (egipteană). Aceasta este un formular de alegorii superioare şi aduce un omagiu „Dumnezeului Unic” şi „Iniţierilor secrete”. Titlul ei în limba egipteană este însă „Exodul spre lumină”, ea fiind o călăuză religioasă filozofico-astronomică în invizibil (în subtil). După revelaţiile lui Edgar Cayce se poate spune că a fost scrisă după construcţia Marii Piramide aproximativ în perioada creării marii biblioteci din Alexandria. Se pare că, Cartea Morţilor e replica Marii Piramide şi că simbolismul cuvintelor este strîns legat de simbolul pietrelor. Culoarul de Intrare, ce se deschidea după pivotarea unei pietre la nivelul treptei a 16-a, cobora oblic peste 25m, ajungînd la o intersecţie de unde se bifurca Culoarul Ascendent în acelaşi plan vertical cu cel Descendent care se continua cu aceeaşi direcţie. Culoarul simbolizează intrarea individului în planul fizic. Sensul coborîtor al culoarului este justificat de încarnarea într-o perioadă ce este degenerată spiritual, în care omenirea a pierdut esenţa căilor spirituale veritabile şi în care individul asimilează în principal din societate mai degrabă metode de a se depărta de „lumină” în loc de metode de a se apropia de ea. Culoarul Descendent continuă să coboare încă aproximativ 77m, după care ajunge la un mic coridor orizontal la capătul căruia se găseşte Camera Subterană (cu o înălţime medie de 1,52m şi o lărgime de 1,06m). Spre deosebire de restul sistemului de culoare şi camere aflate în piramidă, Culoarul Descendent este săpat în stînca fundaţiei. Culoarul semnifică degradarea omului care, nepăşind pe calea adevărului se pierde în întunecimea de sub „pămînt”. Forma nefinisată şi coborîrea relativ abruptă a culoarului semnifică lipsa de frumuseţe şi dificultăţile din viaţa celor care nu caută esenţa existenţei umane procupîndu-se de aspecte care devin din ce în ce mai grosiere şi care îndepărtează individul de lumină. Camera subterană se găseşte la aproximativ 30m sub prima treaptă a piramidei. Spre deosebire de celelalte camere, aceasta are tavanul perfect lustruit (aşa cum ar trebui să fie pardoseala) iar pardoseala este stîncoasă, denivelată încît se poate crede că intenţionat a fost invers construită. Camera subterană simbolizează nebunia omului „de la sfîrşitul timpurilor” care acţionează invers şi schimbă valorile, luînd drept bun ceea ce este rău şi considerînd neimportant, inutil sau chiar rău ceea cea ce este bun. Culoarul Ascendent (are ca şi celelalte culoare o înălţime de 1,06m) urcă aproximativ 40m pînă la Marea Galerie. Culoarul este numit simbolic „Culoarul Adevărului din Umbră”. Deşi îngust şi destul de scund, se poate merge prin el cu mai multă uşurinţă decît prin Culoarul Descendent. Culoarul simbolizează perioada din viaţa individului de după iniţiere (botez) (sau a doua naştere). Începe ridicarea spre „lumină” (spre vîrful piramidei). Iniţiatul nu cunoaşte încă adevărul, dar îl bănuie. Pentru el adevărul este încă în umbră; în conştiinţa lui lumina nu este suficientă pentru a percepe adevărul. Faptul că pantele Culoarului Ascendent şi Descendent sînt egale ar simboliza că viteza de apropiere de lumină şi viteza de depărtare de ea sînt egale. Aceasta ar fi verificată de faptele, de exemplu, ale celebrului Milarepa din perioada cînd nu era iniţiat respectiv cele de după iniţiere sau putem exemplifica cu faptele apostolului Pavel dinainte de viziunea lui Iisus şi respectiv de după ea sau cele ale lui Sundar Singh şi exemplele pot continua chiar cu faptele noastre dacă le conştientizăm plenar. Aceasta ne conduce la ideea că viteza de apropiere sau de depărtare de lumină este karmic determinată, fiind deci specifică unui individ. Această viteză depinde însă de calea spirituală urmată. Considerîndu-le pe toate veritabile, mesajul piramidei se referă probabil la calea specifică fiecărui individ (cale care tot karmic este determinată) prin afinităţile pe care individul şi le-a dezvoltat în istoria sa.
a. Intrarea
b. Culoarul Ascendent
c. Camera Subterană
d. Culoarul de servici
e. Culoarul Ascendent
f. Camera Regine
g. Hornuri de aerisire
h. Marea Galerie
i. Anticamera
j. Camera Regelui
k. Camere de reducere a presiunii

 Pasajul Orizontal spre Camera Reginei are aceeaşi lăţime cu Culoarul Ascendent, dar cu înălţime mai mică. Pe ultimii metri, după trecerea unui prag, pardoseala coboară şi după 38m intră în Camera Reginei. Din punct de vedere al umanităţii, Camera Reginei simbolizează „venirea Adevăratei Lumini din Răsărit” în timpul „ultimelor zile ale Legii”. Aceasta adăugîndu-se la mersul ascendent din punct de vedere spiritual al omenirii, simbolizat de Culoarul Ascendent va determina trecerea în Marea Galerie. Marea Galerie începe de la joncţiunea Culoarului Ascendent cu Pasajul Orizontal cînd tavanul se înalţă brusc la 8,60m (panta şi lăţimea se păstrează). De o parte şi de alta a coridorului există două şanţuri care îl lărgesc la nivelul solului. Spre tavan pereţii se ridică în 7 trepte. Treapta din mijloc este foarte strîmtă. Simbolul Marii Galerii este „Calea Adevărului la Lumină”. Atît pentru individ cît şi pentru omenire sensul devenirii este ascendent. Cifra 7 semnifică cele 7 nivele de conştiinţă, specifice celor 7 centri de forţă. Îngustarea tavanului pe măsură ce înălţimea creşte arată că cu cît nivelul spiritual este mai ridicat cu atît numărul indivizilor ce-l realizează este mai mic. Cei mai puţini sînt cei care realizează ultimul nivel de conştiinţă, ceea ce face ca ultima treaptă să fie foarte îngustă. Marele prag cu care se termină Marea Galerie marchează reducerea înălţimii culoarului. Înălţimea Marii Galerii descreşte în trepte succesive şi la 1,1m după Marele Prag se termină la intrarea în Primul Pasaj Scund. Marele Prag simbolizează „Începutul Pregătirii” pentru „Terminarea Epocii” şi a „Restituirii tuturor lucrurilor”. Această restituire trebuie înţeleasă în lumina legii cauză-efect (Karmei). Acţiunile, pasiunile, gîndurile individului sau omenirii trebuiesc compensate, plătite, consumate în sensul de a repara ceea ce individul sau omenirea a stricat pe parcursul devenirii sale. Compensarea are loc pe fiecare din cele 7 planuri. Axa Marii Galerii se intersectează cu începutul Marelui Prag în dreptul treptei 50 a piramidei exact în planul pardoselei camerei Regelui. Primul Pasaj Scund (dinaintea Anticamerei) este de aproximativ 1,32m iar cel de-al doilea, de după Anticameră, este de 2,26m. Ambele au înălţimea mai mică de 1m iar Anticamera mai mare. Înălţimea Anticamerei este de 2,61m. Primul pasaj este construit din calcar iar al doilea din granit. Pasajele simbolizează pentru individ chei ale devenirii spirituale care trebuiesc cu grijă căutate iar pentru omenire perioade de haos prin faptul că ridicarea spre înălţime e întreruptă. Perimetrul stratului 50 al piramidei, rezervat epocii noastre prin ascensiunea spaţială şi cronologică a coridoarelor măsoară 25800 degete piramidale (exact 25826,52dp) cît anul precesional, pe cînd numărul zilelor dintr-un an îl dă diagonala acestui strat. În pătratul stratului 50 se întîlnesc aceleaşi valori ca la pătratul bazei dar schimbate între ele. Zilele anului (365) sînt ascunse în interiorul pătratului ce poartă camera Regelui (din chivotul legii) iar diagonalele ce ascund secretul anului divin sînt invizibile (diagonalele bazei piramidei). După primul război mondial omenirea a păşit pe platforma stratului 50 din piramidă. Acestuia i-ar corespunde Primul Pasaj Scund. Anticamera numită şi „Camera voalului Triplu” corespunde unei perioade de întrerupere a haosului. Reliefurile paralele verticale de pe pereţii estici şi vestici erau destinate valurilor simbolice care odată date la o parte arătau intrarea în camera cea mai secretă, Sfînta Sfintelor. Anticamera era locul în care începea să se ridice voalul triplu. Intrînd în Anticameră, iniţiatul trebuie să dea încă o dovadă de umilinţă în faţa misterelor, trecînd aplecat (cu sensul simbolic de smerit) pe sub placa verticală de granit şi apoi la capătul Anticamerei trebuie să intre aproape pe brînci în ultimul pasaj care simbolizează „umilinţa” finală în sensul anulării complete a ego-ului. Pătrunderea în Camera Regelui se făcea spunînd, conform Cărţii Morţilor: „Am deschis porţile ! Binecuvîntat fie cel din sarcofag, căci toate cuvintele vor putea ajunge la el !”. Afirmaţia trebuie interpretată ca o consacrare, ca un mod de concentrare a atenţiei şi ca scopul parcursului spiritual. Camera Regelui (10, 45x5, 23x5, 58m) reprezintă „Cartea Misterului şi a Mormîntului Deschis” sau „Camera Marelui Răsărit” sau „Sala Judecăţii şi Purificării Naţiunilor” sau „Reîntoarcerea spre Lumina Adevărată din Vest”. Deasupra Camerei Regelui există încă o serie de camere mai mici care nu au acces din nici o parte; cea mai de jos este legată printr-un pasaj de Marea Galerie. Nimeni nu a încercat interpretarea simbolică a acestora, toţi autorii fiind de acord cu rolul acestora de reducere a presiunii asupra tavanului camerei. Că scopul acestora nu e pentru reducerea presiunii o putem dovedi prin faptul că deasupra Camerei Reginei nu există astfel de camere mai mici cu toate că aceasta fiind plasată mai jos decat Camera Regelui are de suportat o presiune mai mare pe tavan. Noi credem că rolul acestor camere mici este foarte apropiat de rolul pe care îl aveau cei doi heruvimi de deasupra chivotului legii revelat lui Moise, care cu aripile desfăcute acopereau chivotul: „Şi vei face un chivot din lemn de salcam; lungimea lui să fie de două coturi şi jumătate, lăţimea de un cot şi jumătate, înălţimea de un cot şi jumătate. Să-l poleieşti cu aur curat, să-l poleieşti pe dinăuntru şi pe dinafară şi să-i faci un chenar de aur de jur împrejur. Să torni 4 inele din aur pentru el şi să le pui în cele patru colţuri ale sale; două inele de o parte, două de alta. Să faci două bastoane din lemn de salcîm şi să le poleieşti cu aur. Şi să pui bastoanele în cercuri prin laturile chivotului; astfel, chivotul este terminat. Bastoanele vor fi mereu în cercurile chivotului: ele nu vor fi luate de acolo. Şi să pui în chivot mărturia pe care ţi-o voi da. Şi să faci un capac al ispăşirii din aur curat; lungimea lui să fie de doi coţi şi jumătate şi lăţimea de un cot şi jumătate. Şi să faci doi heruvimi bătuţi în aur şi să-i pui la capetele capului ispăşirii. Să pui un heruvim la un capăt şi celălalt heruvim la celălalt capăt; capacul ispăşirii va avea heruvimi la amîndouă capetele. Şi heruvimii să fie cu aripile întinse spre înalt, acoperind capacul ispăşirii cu aripile lor şi cu feţele lor să privească una spre cealaltă; spre capacul ispăşirii să fie feţele heruvimilor. Şi să pui capacul ispăşirii deasupra chivotului; şi în chivot să pui mărturia pe care ţi-o voi da.” Bănuim că „mărturia” pe care Moise a pus-o în chivot este echivalentă sarcofagului din Camera Regelui.
Privind structura Camerei Regale cu camerele mici de deasupra, se poate observa că aceasta se aseamănă foarte mult cu imaginea chivotului. Camera Regelui ar fi echivalentă cutiei chivotului iar heruvimii, camerelor de deasupra. Întreaga structură credem noi că era un amplificator de energie cosmică. Plasarea sicriului într-un punct fix din Camera Regelui ajută la selectarea din spectrul energiilor ce parcurg Camera Regelui numai a celor de o anumită culoare, energiile utile depăşirii ultimelor bariere în devenirea spirituală a celor care erau plasaţi în sicriu.
Conform unei tradiţii şi surse metafizice, în masa Piramidei mai există o parte necunoscută a sistemelor de culoare. Unul din aceste culoare conţine formula legii fundamentale a electricităţii, prin care această energie poate fi obţinută direct din aer.
Un alt pasaj sau cameră ar conţine secretul dezintegrării materiei; probabil că era cunoscut şi procesul rematerializării precum şi cel al antigravitaţiei, explicîndu-se astfel transportul masivelor blocuri de piatră la locul de construcţie.
Nici pasajul subteran de la Groapa Subterană la Nil nu se cunoaşte şi nici un alt pasaj subteran ce leagă între ele două piramide nu a fost găsit cu toate că ambele au fost descrise în puţinele surse ce se mai păstrează azi. Unul din punctele cele mai delicate, complexe şi semnificative din Piramidă este deplasarea axului central al sistemelor de culoare şi camere spre Est cu 286,1022 degete piramidale (=7,275m). Piramida are două planuri verticale care trec prin centrul ei: unul N-S şi altul E-V care o taie în două (fiecare plan) şi se intersectează în axa piramidei. Planul E-V trece numai prin Camera Reginei. Planul N-S trece numai prin Camera Regelui şi este deplasat faţă de planul sistemelor de culoare cu 286,1022 degete piramidale (=7,28m). Planul N-S mai este numit şi „Plafonul Armoniei Divine”. Plafonul Marii Galerii este înălţat faţă de primul pasaj ascendent cu 286,1022 degete piramidale. Între pătratul real şi cel ideal (schiţat pe platoul artificial al bazei) de la baza piramidei este o diferenţă de 286,1022 degete piramidale. Cele 286,1022 degete piramidale au o importanţă deosebit de mare. Sistemul de culoare deplasat cu 286,1022 degete piramidale spre E se consideră că reprezintă umanitatea în căutarea adevărului deviată de la Armonia Divină reprezentată de planul N-S. Omenirea ar trebui deplasată deci simbolic spre dreapta, spre pozitiv, pentru a atinge Armonia Divină. Doar cînd sistemul de culoare ajunge în camera regelui este posibilă deplasarea spre vest (dreapta) adică spre „mormîntul descoperit” care se află în partea cealaltă a planului Armoniei Divine.
 În vechile tradiţii egiptene şi ebraice se spune astfel: „Cel înviat se ridică din groapa deschisă şi făcînd un pas spre Orient se găseşte în Planul Armoniei Divine”. Se consideră că la aproximativ 5 grade faţă de meridianul care trece prin piramidă ar fi trăit Adam şi tot acolo ar fi trăit Iisus Hristos iar la încă 5 grade mai la est a trăit Mohamed. Probabil existenţa piramidei a favorizat această concentrare a trimişilor lui Dumnezeu pe o arie foarte mică pe baza unei amplificări a energiilor cu vibraţii deosebite (în sens pozitiv). Dacă planul N-S este simbolul Armoniei Divine, vîrful Piramidei este simbolul lui Mesia. Factorul de deplasare arată că Mesia a fost ales înaintea creării universului omenesc în scopul de a efectua împăcarea necesară restabilirii Armoniei Eterne în creaţie şi datorită căderii omului este necesară apariţia lui Mesia pentru a readuce omul în Armonia Divină.
Vîrful reprezintă piatra unghiulară pe care Dumnezeu o va repune pe vîrful piramidei atunci cînd umanitatea se va integra în acest plan. Măsurînd interiorul Marii Piramide în degete piramidale, s-a observat că dimensiunile încăperilor coincid minuţios cu perioadele din istoria omenirii, de la începutul ei pînă în anul 2000 după Iisus Hristos. Fiecare întretăiere de linii din planul ei marchează un eveniment epocal. Nu-i nimic arbitrar în această schiţare spaţială a timpului, căci datele astronomice incluse în structura piramidei arată scara de proporţie pentru aprecierea timpului şi anume: un an este echivalent cu un deget (ţol) piramidal. Fracţiunile de lungime (măsurate chiar micrometric) arată foarte precis momentul cînd s-a încheiat o epocă, de exemplu exodul, naşterea lui Hristos, botezul, moartea sa, războaiele mondiale, etc. (în conformitate cu cronologia biblică). Multe prorociri precis redate în piramidă au atras atenţia amatorilor de curiozităţi. Dar scopul prorocirilor, după cum spunea Newton, nu este să facă pronosticuri asupra a ceea ce va veni ci ca abia după împlinirea lor să fie martore că Cineva le-a aranjat aşa, de vreme ce au fost impecabil prezise. Această idee a lui Newton arată că el, unul din cele mai mari genii ale omenirii „care a depăşit prin genialitatea sa specia umană” după cum scrie pe statuia dedicată lui, era ferm convins de existenţa lui Dumnezeu. (Deşi poate părea surprinzătoare, această observaţie este pentru mulţi din cei care fac ştiinţa azi, cred, foarte folositoare !). Cine ar fi crezut că piramida prevede izbucnirea revoluţiei bolşevice prin prelungirea unui perete aflat dedesubtul Anticamerei.
Sînt nenumărate datele astronomice şi profetice ale Marii Piramide. Acestea apar însă măsurînd nu piramida zidită, ci aceea doar schiţată pe pămînt de însăşi constructorii ei, prin nişte linii săpate împrejurul bazei. Aceasta este piramida reală şi nu este exclus ca piramida reală cu stratul care o acoperea cînd era întreagă (tencuiala !) să fi coincis cu ceea ce numim piramida ideală. Nici anul obişnuit, nici anul cosmic de 25826 ani şi nici raza orbitei Pămîntului (23252 raze polare) nu reies din măsurarea zidăriei (piramidei reale). Doar înălţimea piramidei ideale este aceea care dă reducerea de 10 la puterea a noua a distanţei Pămînt-Soare. Vîrful teoretic se află împărţind la 2π perimetrul ideal căci înălţimea verticală, luată ca rază descrie un cerc lung cît perimetrul bazei. Numărul 286,1 care apare pretutindeni în piramidă a fost numit „factor de deplasare” de către D. Davidson. În principal acesta a fost determinat de deplasarea planului coridoarelor faţă de jumătatea laturii de Nord cu 286,1022 dgete piramidale mai la stînga (Răsărit). Acest număr este ţesut în toate dimensiunile piramidei într-un mod în care ingeniozitatea umană este incomplet incapabilă să o facă. Confirmarea acestui factor de deplasare a fost făcută oficial prin măsurătorile făcute de arheologul Flinders Petrie din dorinţa de a combate pe celebrul astronom şi piramidolog Piazzi Smith. S-a conchis în acest caz că valoarea de 286,1022 degete piramidale este o „eroare de construcţie inerentă unei aşa enorme clădiri”. Cum putea fi însă o eroare de 7,2745m=286,1022dp la arhitecţii care în atîtea linii de clădiri au prevăzut pînă şi sutimile de mm ? În afară de vîrf, de perimetrul bazei, de deplasarea planului coridoarelor, numărul se mai întîlneşte la diferenţele dintre diagonalele reale şi cele ideale, la diferenţa între o latură reală şi una ideală, la diferenţa dintre tavanul galeriei scunde ce arată epoca mozaică şi între tavanul marii galerii la începutul ei nordic, acolo unde pe scara cronologică a Marii Piramide e plasată răstignirea Domnului şi începutul epocii creştine.
 Piramida ideală este literă moartă dacă nu este însufleţită de „spiritul” care o pătrunde şi o învăluie de pretutindeni al numărului de duce la nevăzuta azi piramidă ideală. În „irealul” piramidei ideale îşi găsesc toate dimensiunile raţiunea lor de a fi. Înţelesul misterului factorului de deplasare ar putea fi cuprins şi în vorbele lui Iisus: „Dacă ucenicii vor tăcea, pietrele vor striga”.
 Se pare ca mai exista si alte noi dovezi despre cine si cum s-au construit piramidele, sunt tot mai multe date obtinute prin hipnoza cum ar fi cazul de mai jos din filmuletul de pe youtube:
“- Acum Angelica, ce-ti cer e pentru curiozitatea mea. Pentru a obtine de fiecare data mai multa cunoastere. In vre-o viata precedenta ai fost in legatura cu piramidele?
- Da.
- Ai avut vre-o viata acolo, alaturi?
- Da.
- Vrei sa te localizezi acolo, pentru a ne relata ceva?
- Da.
- Cum te chemi, acolo?
- Shraben.
- Esti barbat ori, femeie?
- Barbat.
- Vreau sa scriu numele tau. Mi-l repeti?
- Shraben.
- Ai putea sa-l scrii? Nu-l inteleg…
- Ti-l dictez. Pentru ca daca il scriu nu l-ai intelege.
- S-H-R-A-B-E-N. Si inseamna “forte”.
- Ok. Citi ani ai?
- 28.
- Unde traiesti?
- Intre Alexandria si Egipt
- Care era munca pe care o faceai?
- Sunt un servitor, dar trebuie sa controlez alti servitori.
- Pentru cine lucrezi?
- Pentru unul dintre guvernantii faraonului.
- Ai putea sa-mi vorbesti un pic in limba ta? Nu inteleg dar, as vrea sa ascult.
- ….(xenoglosie)….
- Poti traduce ce ai zis?
- Am un mesaj pentru tine: trebuie sa participi, sa iei o decizie in acord cu vointa divinitatilor. Trebuie sa inveti sa te orientezi in orice directie si sa faci pace intre indivizi si multime, unul si societate.
- Shraben, sunt curios sa-ti cunosc scrierea. Vrei sa scrii ceva, pentru mine?
- …..
- Ce ai scris?
- Mesajul pe care abia ti l-am dat: indivizi si societate, directioneaza si orienteaza, conduci…
- Crezi in vre-un Dumnezeu?
- In zei.
- Exista vre-o rugaciune pentru zei?
- ………..
- Ce ai scris, acolo?
- Zei ai Egiptului, dati-ne puterea si forta suficienta pentru a putea invinge dusmanul.
- Ce dusmani aveti?
- Satele dusmane; sunt satele vecine care, pregatesc o armata pentru a ataca.
- Shraben, ati venit vreodata in contact cu fiinte venite din stele?
- Da.
- I-ai putea desena?
- Nu-i pot desena, sunt fiinte prea deosebite si ciudate. Nu seamana cu noi. Incepe sa deseneze ceva, ce seamana a OZN ce emite niste raze, in jos. Adauga:
- Iti explic: sunt unde imense cu care, comunica cu noi. Nu au o forma exacta. Vocile lor sunt ciudate dar, le intelegem si au reglat masurile exacte de distanta de la Soare la Terra, cu exactitate…permitind unghiurilor de 45′ si de 90′…
- Shraben, poti sa-mi repeti asta, ca nu am inteles nimic!
- Sunt unde…pe care, le putem vedea, percepe si asculta…si aici, suntem noi ascultind vocile. Aparent, sunt unde ciudate dar, intelegem vocile care ne explica masurile corecte.
- Ai vazut personal aceste fiinte?
- Vedem culori, spectre dar, nu imagini clare.
- Ei, vin cu aceste nave?
- Da.
- Cum arata aceste nave? Iti schimb foaia, ca sa le desenezi…
- Care e masura aproximativa a acestor nave?
- Zece metri; e subtire si are o structura necunoscuta, un metal pe care nu-l pot cataloga, pe care inca nu l-am descoperit.
- Cite fiinte vin cu aceste nave?
- Foarte multe.
- Ce statura au aproximativ?
- Spectrul arata persoane de 2m dar nu sunt spectre, imagini concrete, ca oamenii…
- Utilizau vreun tip de vesmint?
- Tunici.
- Purtau vreun tip de arme cu ei?
- Purtau un instrument in mina dar, nu cunosc exact, nu stiu daca era o arma.
- Poti s-o desenezi? Deseneaza ceva, ce seamana a pistol si spune:
- Aici, e lumina colorata.
- Asta, din spate ce e?
- Serveste pentru a introduce degetele.
- Ai vazut ce fac cu acest instrument, pentru ce il folosesc?
- Nu.
- Stii cum fac piramidele? Cum miscau aceste pietre dintr-un loc in altul?
- Da. Exact cu acest instrument. Au levitat pitrele, le-au dat forma exacta in masurile pe care le-au comunicat.
- Cu acest instrument levitau pietrele? Si cu ce le ridicau?
- Cu acelasi instrument, cu forta luminii. Le deplasau km cu km…pe kilometri. Nu erau distante scurte. Distantele pe care noi le parcurgeam in desert in 10, 20, 30 de zile, ei le parcurgeau intr-o zi.
- Santierul era intr-un alt loc?
- Da. Din nisip extrageau ceva care, nu stiu daca era apa. Nu am reusit sa inteleg.
- Din nisip extrageau ceva si tu nu stiai daca ar fi fost apa din adincuri. Cu ce o extrageau?
- Cu ceva, similar…(Deseneaza, ceva, ce pare un pahar cu picior, orientat cu gura in jos). De marimea unei jumatati de corp.
- Ti-au permis vreodata sa intri intr-una dintre aceste nave?
- Niciodata!
- Stii daca sacerdotii o puteau face?
- Da, dar nu toti. Doar, cei care acestia credeau ca ar putea sa se orienteze in maniera corecta.
- Veneau mereu in pace?
- Da.
- Stii daca ei lasau invataturi scrise in vre-un loc?
- Da. In Keops.
- Stii in ce parte a lui Keops?
- Intr-unul dintre sarcofage, dar nu a fost inca descoperit.
- Stii daca au lasat in vre-un sarcofag vre-un instrument similar?
- Da.
- Ei pot determina cui sa permita sa descopere aceasta?
- Da….. unuia dintre sacerdoti.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/c0BElPR0mEQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Dupa descriere par a fi genul de ET gri cu inaltimea de 2 metri care vin din  Orion (se explica astfel influenta acestei constelatii in viata egiptenilor de-a lungul timpului). Acesti gri au o tehnologie care ii ajuta sa actioneze intr-un mod „miraculos”. Acesti gri sunt mai putin incomozi pentru oameni, ei au tendinta de a controla mai mult prin exercitarea unei influente pe plan politic si negociaza acorduri cu personalitati cu influenta in acest domeniu. Principalele lor baze sunt in Insulele Aleutine. 
Acesta este tipul de extraterestrii care a fost vazut nu cu mult timp in urma in estul Rusiei.

Universul lui Edgar Cayce de Dorothee Koechlin de Bizemont http://www.artadeatrai.ro/arhiva/20/piramida.19.php
http://derzelah.wordpress.com/2013/03/31/piramidele-au-fost-construite-de-alieni-2/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu